اخبار داغ

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

رئیس‌جمهور با توجه به شعارهای خود وزرا را انتخاب و معرفی کرده است/تیم اقتصادی دولت، نویدبخش روزهای خوب

رئیس‌جمهور با توجه به شعارهای خود وزرا را انتخاب و معرفی کرده است/تیم اقتصادی دولت، نویدبخش روزهای خوب
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه گفت: کلیت وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تشکیل هیئت‌وزیران قابل دفاع هستند و آیت‌الله رئیسی با توجه به شعارهای خود وزرا را انتخاب و معرفی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به وضعیت معرفی و بررسی وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کلیت وزرای پیشنهادی قابل دفاع هستند و آیت‌الله رئیسی با توجه به شعارهای خود وزرا را انتخاب و معرفی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: رئیس‌جمهور در انتخاب وزرا هم از تجربه مجریبن، افرادی باسابقه وزارت و دارای سوابق درخشان مدیریتی استفاده کرده است که از نمونه آن‌ها می‌توان به آقایان رستم قاسمی سردار وحیدی عزت‌الله ضرغامی اشاره کرد که قطعاً در دولت اثرگذار خواهند بود.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه جوان‌گرایی و تخصص از دیگر ویژگی‌های وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور است، تصریح کرد: افرادی چون آقای زارع پور که از جوانان خوش‌فکر و باانگیزه است می‌تواند در وزارتخانه معرفی‌شده بسیار اثرگذار باشد.

,

وی استفاده حداقلی از ظرفیت مجلس شورای اسلامی برای وزارتخانه‌های دولت را از دیگر ویژگی‌های کابینه معرفی‌شده رئیس‌جمهور دانست و گفت: این امر از هر دو جهت مفید است و آقای رئیسی در معرفی وزرا از دل مجلس افراط نکرده و فقط دو نماینده در بین وزرای معرفی‌شده دیده می‌شود که هر دو آن‌ها از مدیران توانمند هستند.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه تأکید کرد: رئیس‌جمهور درمجموع تیمی متشکل و دارای راهبرد را برای هیئت‌وزیران انتخاب کرده که می‌توان آینده خوبی را برای کشور پیش‌بینی کرد.

,

وی با اشاره به وضعیت تیم اقتصادی دولت بیان کرد: آقای رئیسی، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه را انتخاب کرده است و وزیر اقتصاد نیز معرفی‌شده است و فقط انتخاب رئیس بانک مرکزی مانده است.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بر اساس اعلام وزیر پیشنهادی اقتصاد قرار شده است انتخاب رئیس بانک مرکزی بعد از گرفتن رأی اعتماد به وزیر اقتصاد و دارایی با هماهنگی رئیس‌جمهور رئیس بانک مرکزی نیز انتخاب شود.

,

وی افزود: با این تفاسیر و به مدیریت معاون اول رئیس‌جمهور دولت به دنبال ایجاد یک تیم اقتصادی قوی و تأثیرگذار است تا بتواند کشور را در شرایط اقتصادی کشور را تغییر دهند‌.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه بابیان اینکه نماینده‌های مجلس شورای اسلامی در رابطه با برخی وزرای پیشنهادی هم زاویه‌های حداقلی دارند، تصریح کرد: اصل اولیه مجلس شورای اسلامی همراهی با رئیس‌جمهور است اما در انتها مجلس استقلال خود را حفظ کرده و تصمیم‌گیرنده نهایی در انتخاب وزرا نماینده‌های مجلس هستند.

,

وی به تغییر آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی جهت دادن رأی اعتماد به وزرا اشاره و عنوان کرد: هرکدام از وزارت پیشنهادی با توجه به تغییر آیین‌نامه از سال گذشته متناسب با هر کمیسیون باید برنامه‌های خود را ارائه کنند.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌طور مثال کمیسیون تخصصی وزیر نفت در کمیسیون انرژی است اما وزیر پیشنهادی باید در مابقی کمیسیون‌ها نیز حاضر و برنامه‌های خود را متناسب لا آن ارائه دهد.

,

وی افزود: وزیر پیشنهادی نفت با حضور در کمیسیون کشاورزی در حوزه‌های سوخت ماشین‌آلات کشاورزی، برقی کردن چاه‌های کشاورزی و انتقال گاز به گلخانه‌ها برنامه‌های خود را ارائه داد.

,

حجت‌الاسلام آزادی خواه افزود: سایر وزرای پیشنهادی نیز با حضور در کمیسیون کشاورزی برنامه‌های خود را در بحث تخصصی ارائه دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه