اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی خبر داد؛

برنامه‌ریزی جامع طرح شهید سلیمانی برای حمایت از بیماران کرونایی/ خدمات‌دهی ۱۲۰۰ جهادگر در این طرح

برنامه‌ریزی جامع طرح شهید سلیمانی برای حمایت از بیماران کرونایی/ خدمات‌دهی ۱۲۰۰ جهادگر در این طرح
هنری گفت: در حال حاضر حدود ۲۰۰ تیم حمایتی شامل ۱۲۰۰ نفر از جهادگران بسیجی در محلات با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج حمایت از خانواده‌های درگیر بیماری کرونا را برعهده دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل خاورستان، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه حمایتی قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: کمیته حمایتی قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی جهت جذب و هدایت و هماهنگی کمک های همه دستگاه‌ها و نهادها برای پشتیبانی از تیم‌های حمایتی محله محور متشکل از نیروهای جهادی بسیج برای حمایت از خانواده‌های درگیر بیماری کرونا در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی فعال شده است.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۲۰۰  تیم حمایتی شامل ۱۲۰۰ نفر از جهادگران بسیجی در محلات با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج حمایت از خانواده‌های درگیر بیماری کرونا را برعهده دارند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: با پیگیری قرنطینه معکوس، از تردد خانواده‌های درگیر بیماری کرونا جلوگیری شده و مایحتاج خانواده‌ها و داروی مورد نیاز توسط تیم‌ها خریداری و درب منزل تحویل می‌شود.

هنری عنوان کرد: تامین ماسک و اقلام بهداشتی و اقلام پزشکی مانند اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن نیز با پیگیری این کمینه از طریق خیرین و نهادها تامین می‌شود.

وی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات جلسه مقداری ماسک، اقلام بهداشتی و بسته معیشتی توسط برخی نهادها تعهد شد. همچنین با پیگیری خیرین و کمک هیئات مذهبی تعدادی کپسول اکسیژن و اکسیژن ساز تامین و بصورت امانت تحویل کمیته حمایتی شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته هلال احمر مرجع توزیع اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن به خانواده بیماران بصورت امانت خواهد بود لذا باعث خواهد شد درمان بیماران خود را در منزل با کپسول اکسیژن پیگیری کنند.

هنری با بیان اینکه همچنین یک تیم سیار با حمایت تجهیزاتی اعضا برای تست سریع در درب منازل هماهنگ شده، اظهار کرد: در صورت نیاز به راه‌اندازی مرکز جدید واکسیناسیون در بیرجند هماهنگی یک مرکز هلال احمر با نیرو و تجهیزات انجام شده است.

وی عنوان کرد: همچنین قرار شد تامین بسته‌های غذایی برای مادران باردار نیازمند و کودکان دچار سو تغذیه نیز از طریق کمیته حمایتی پیگیری شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: روزانه برای حدود ۲۰۰ نفر بیمار غذا تهیه و درب منزل تحویل می‌شود.

هنری خاطرنشان کرد: همچنین در هر شهرستان در صورت نیاز یک موکب آمادگی طبخ غذا برا بیماران کرونایی و تحویل درب منازل را خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه