اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان:

دوره آموزشی تربیت «نسل حسینی» در گلستان برگزارشد/ اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم

دوره آموزشی تربیت «نسل حسینی» در گلستان برگزارشد/ اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم
گرزین گفت: کارگاه آموزشی تربیت «نسل حسینی» براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در گلستان آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ عباسعلی گرزین امروز درحاشیه برگزاری کارگاه آموزشی تربیت «نسل حسینی» در گلستان اظهار کرد: براساس مطالعات انجام شده ، کشور ما در معرض خطر بزرگی  و چالش جمعیتی قرار گرفته است و سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برای تامین آینده کشورمان  و تامین دغدغه  های مقام معظم رهبری دوره آموزشی تربیتی نسل حسینی را طراحی کرده است.

وی تصریح کرد: این دوره یک دوره کارگاهی آموزشی دو روزه ( ۳ و ۴ شهریور)برای تربیت مربی نسل حسینی با موضوع اهمیت بحث جمعیت، دلایل  تاریخی کاهش جمعیت و چرایی پرداختن به بحث افزایش جمعیت و راهکارهای افزایش جمعیت  است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان ضرورت شبهات در بحث جمعیت، بیان کرد: اساتید دوره تربیتی نسل صالح کشوری بوده و مبلغان و افراد تاثیرگذار استان گلستان از شرکت کنندگان و مدعوین این دوره آموزشی هستند تا بتوانند این مباحث را به سایر مبلغان و نخبگان انتقال دهند تا در این زمینه تبیین درست و کار فرهنگی ریشه ای را در استان شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: حجت الاسلام وافی که ریاست این حرکت وجریان را در کشور برعهده دارد  به آموزش مبلغان و افراد تاثیر گذار در استان می پردازد.

گرزین ادامه داد: به دلیل بحث کرونا سعی کردیم از هر شهرستان ۴ نفر را برای حضور در این کارگاه آموزشی دعوت کنیم.
اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم در گلستان

وی همچنین یادآورشد: شانزدهیمن دوره اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم امروز چهارشنبه سوم شهریورماه در استان گلستان در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این دوره دو شهر گرگان و گنبد برگزار و برگزیدگان آزمون در قالب ۳ سطح به کشور معرفی می شوند .

وی تصریح کرد: در این دوره ۲۱۱ نفر از حافظان قرآن در استان شرکت کردند.

گرزین بیان کرد: سطوح مختلف حافظان قرآن،  ۳ معادل کارشناسی، ۲ معادل کارشناسی ارشد و یک معادل دکترا برای حفاظ خواهد بود که پس از آزمون وبرگزیده شدن به تهران معرفی می شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه