اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل‌آباد خبر داد؛

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در خلیل‌آباد/ ۵۲ واحد مسکونی از ابتدای سال جاری مرمت شد

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در خلیل‌آباد/ ۵۲ واحد مسکونی از ابتدای سال جاری مرمت شد
فتوحی از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در قالب هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان خلیل‌آباد خبر داد و گفت: هفتمین مرحله از توزیع کمک‌های مومنانه خلیل آباد در قالب بسته‌های معیشتی به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فتوحی، فرمانده سپاه خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: رزمایش کمک های مومنانه در سال 99 را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و با تمام و تلاش در کنار مردم آسیب دیده از کرونا و نیازمندان قرار گرفتیم و بالغ بر 20 هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه امروز نیز هفتمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در سال 1400 در راستای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شد، خاطرنشان کرد: در کنار بسته های معیشتی تا به امروز حدود 10 هزار ماسک بهداشتی در بین هیئت های مذهبی و اجتماعات مردمی در مساجد توزیع شده است.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه کارهای جهادی و اردوهای جهادی نیز در راستای کمک به نیازمندان در سطح شهرستان خلیل آباد اجرا شده است، تصریح کرد: کار مرمت جزئی یا ساخت 20 تا 50 درصد  52 منزل مسکونی نیازمندان را در سال 1400 تا به امروز توسط همکاران، بسیجیان و گروه های جهادی انجام شده است.

,

وی با اشاره به اینکه 300 بسته معیشتی با مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین همکاران در سپاه شهرستان خلیل آباد تهیه و در بین نیازمندان شناسایی شده و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می شود، اذعان کرد: ارزش هر بسته معیشتی بالغ بر 400 هزار تومان براورد شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه