اخبار داغ

دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ»:

۱۰ شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم نگاتیو سرخ است

۱۰ شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم نگاتیو سرخ است
دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم نگاتیو سرخ از ۲ اردیبهشت آغاز شده و ۱۰ شهریور، آخرین مهلت ارسال آثار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جشنواره فیلم نگاتیو سرخ به مناسبت برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان توسط بسیج هنرمندان استان زنجان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند و نماهنگ است، خاطرنشان کرد: شهدای زنجان و نقش آن‌ها در جنگ 8 ساله دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای سلامت، نقش شهدا در احیای هویتی ایرانی- اسلامی، نقش جانبازان، آزادگان، خانواده شهدا و ایثارگران در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تقویت روحیه انقلابی و توجه ویژه به نقش جوانان و نخبگان در تداوم ارزش‌ها و دستاوردهای شهدا، نقش فضای مجازی در حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت، نقش تولیدات تصویری در روشنگری و بصیرت‌افزایی مردم، نقش دشمنان انقلاب اسلامی در انحراف اجتماعی و اقتصادی، نقش خانواده‌های شهدا (پدر، مادر، همسر و فرزندان شهدا) در زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا و ایثار اجتماعی و گام دوم انقلاب از مهمترین موضوعات این جشنواره است.

,

محمدی افزود: مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم نگاتیو سرخ از 2 اردیبهشت آغاز شده و تا 10 شهریور ادامه دارد.

,

دبیر اجرایی جشنواره فیلم نگاتیو سرخ با بیان اینکه آثار دریافتی توسط هیات انتخاب، بررسی می‌شوند، گفت: هیات مذکور، آثار قابل ارائه و شرکت در جشنواره را تا 15 شهریور اعلام می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه جشنواره در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، اظهار داشت: هر بخش 3 برگزیده خواهد داشت که در آیین اختتامیه با اعطای جوایز و لوح تقدیر از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

,

محمدی در خصوص روش‌های ارسال آثار به جشنواره خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به 2 روش به دبیرخانه ارسال کنند.

,

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به صورت حضوری در قالب لوح فشرده به دفتر بسیج هنرمندان واقع در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان ارائه داده و یا از طریق فضای مجازی به شماره همراه 09191442329 ارسال کنند.

,

دبیر اجرایی جشنواره فیلم نگاتیو سرخ گفت: این جشنواره توسط بسیج هنرمندان استان زنجان اجرا می‌شود اما سراسری بوده و علاقه‌مندان از هر نقطه کشور می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

,

وی با بیان اینکه تاکنون 12 اثر به جشنواره ارسال شده است، ابراز کرد: انتظار بیش از این است و امیدواریم هنرمندان و علاقه‌مندان با اطلاع‌رسانی لازم در مدت باقیمانده، آثار بیشتری را به جشنواره ارسال کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه