اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار یزد:

اعضای شورای شهر یزد برای انتخاب شهردار تا استقرار استاندار صبر کنند

اعضای شورای شهر یزد برای انتخاب شهردار تا استقرار استاندار صبر کنند
معاون عمرانی استاندار یزد گفت: به اعضای شورای اسلامی شهر یزد پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب شهردار تا زمان تعیین استانداریزد صبر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محسن صادقیان در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به جهانی بودن شهر یزد  اظهار داشت: به اعضای شورای اسلامی شهر یزد پیشنهاد می کنم با توجه به جایگاه شهردار که در اندازه معاونین استاندار می باشد صبر کنند تا وزیر کشور و استاندار یزد مستقر وسپس شهردار یزد را مشخص نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: کلان شهری به مانند یزد نیازمند شهرداری در ابعاد کشوری می باشد که بتواند برای چالش ها ومشکلات شهر برنامه ریزی و شهر یزد به پیشرفت و آبادانی برساند.

,

محسن صادقیان با بیان اینکه به طور حتم اعضای شورای اسلامی شهر در نهایت به بهترین گزینه خواهند رسید تصریح کرد: شهردار شهر یزد می تواند در جلسه معاونین استاندار شرکت و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و در عین حال تمامی ارکان مدیریتی استان به مشکلات شهر یزد ورود و با هماهنگ وهمدلی هم مشکلات را برطرف نمایند.

,

در همین رابطه حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: بیش از چهل جلسه برای بررسی انتخاب شهردار وقت گذاشته شده است تا فردی شایسته شهر یزد انتخاب شود. اگر دغدغه مشکلات واقعی مردم و شهر وجود نداشت و قرار بود صرفا یک نفری انتخاب شود، طی یک روز می شد یک فرد را برای شهرداری انتخاب کرد.

,

حیدری  در پایان تصریح کرد: اما نیاز به فردی داریم که بتواند مشکلات جدی را حل کند و برای شهر درآمد پایدار ایجاد کند، لذا باید بررسی های لازم کارشناسی انجام شود و نباید چهار سال سرنوشت یک شهر را فدای دو هفته کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه