اخبار داغ

تبریک معاون نخست وزیر لبنان به امیرعبداللهیان/ علاقه مندی لبنان به گسترش همکاری ها با ایران

تبریک معاون نخست وزیر لبنان به امیرعبداللهیان/ علاقه مندی لبنان به گسترش همکاری ها با ایران
معاون نخست وزیر و سرپرست وزارت خارجه لبنان در پیامی ضمن تبریک به امیرعبداللهیان بر علاقه این کشور نسبت به گسترش همکاری ها با ایران در حوزه های مختلف تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه پیام های تبریک به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جدید جمهوری اسلامی ایران، «زینه عکر» معاون نخست وزیر و سرپرست وزارت امور خارجه لبنان با ارسال پیامی انتخاب حسین امیرعبداللهیان به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
معاون نخست وزیر و سرپرست وزارت امور خارجه لبنان در پیام خود با اعلام اطمینان از موفقیت وزیر امور خارجه کشورمان در ماموریت‌های محوله با توجه به تجربیات وی، امیرعبداللهیان را از ذخایر دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران توصیف کرده است.
,
 
,
زینه عکر در این پیام ضمن اشاره به عمق روابط دو کشور، علاقه مندی لبنان در زمینه گسترش همکاری ها در حوزه های مختلف سیاسی،  اقتصادی و فرهنگی را مورد تاکید قرار داده و آن را در مسیر منافع دو کشور و مردم آن خوانده است.
,
 
,
به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان روز چهارشنبه سوم شهریور ماه موفق به اخذ رای موافق ۲۷۰ نماینده مجلس شد.
,
 
,
پیش از این وزرای خارجه سوریه، روسیه، ترکیه، یونان، اردن، صربستان، جمهوری آذربایجان، عمان، ازبکستان، سریلانکا، قزاقستان و وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در پیام هایی جداگانه به امیرعبداللهیان تبریک گفتند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه