اخبار داغ

رئیس اداره صمت رشتخوار خبر داد؛

کشف ۱۰۰ تن سیمان احتکار شده در رشتخوار

کشف ۱۰۰ تن سیمان احتکار شده در رشتخوار
پور عباس گفت: طی بازرسی کارشناسان اداره صمت از انبارهای ذخیره سیمان در سطح شهرستان رشتخوار، مقدار ۱۰۰ تن، تعداد ۲ محموله سیمان احتکار شده کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی پورعباس رئیس اداره صمت رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛ با اشاره به موضوعات مطرحی در رابطه با کمبود سیمان، گفت: طی گزارشات متعدد مردمی در خصوص امتناع از عرضه برخی از واحدها صنفی، طرح تشدید بازرسی و نظارت بر عدم عرضه و احتکار سیمان در شهرستان انجام و طی گشت و بازرسی از واحدهای عرضه سیمان مقدار ۱۰۰ تن سیمان به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در دو انبار، غیر مجاز، احتکار و عدم اعلام موجودی در یکی از روستاها و شهرستان کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: کالای مکشوفه در محل توقیف و افراد متخلف با تشکیل پرونده و هماهنگی با مقام قضایی جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
 

,
,

رئیس اداره صمت شهرستان از شهروندان خواست با توجه به اینکه احتکار انواع کالا ضربه به اقتصاد، چرخه توزیع و ضرر مصرف کننده خواهد بود، تصریح کرد: شهروندان عزیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را درباره فعالیت سودجویانه و غیر قانونی صنفی از طریق شماره ستاد خبری ۱۲۴ اداره صمت و یا سایر دستگاههای نظارتی و اطلاعاتی گزارش دهید.
 

,
,

پورعباس در پایان یاد آور شد: کلیه واحدهای صنفی دارای انباردر شهرستان و حومه  می بایست انبار خود را در سامانه جامع انبارها ثبت نمایند و کلیه ورودی و خروجی کالا خود را در سامانه ثبت نمایند در غیر اینصورت انبار و کالاهای موجود درآن مصداق بارز احتکار خواهد بود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه