اخبار داغ

با پیگیری رسانه‌‌ها و مساعدت مسئولان کرمانشاه صورت گرفت؛

جرائم رانندگی مربوط به دوربرگردان چشمه سفید پاک می‌شود

جرائم رانندگی مربوط به دوربرگردان چشمه سفید پاک می‌شود
با قول مساعد مسئولان استان کرمانشاه جرائم رانندگی در دوربرگردان چشمه سفید پاک می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، با وضع محدودیت تردد برخی خودروها به ناچار مجبور به عبور از دوربرگردان چشمه سفید شدند که پیش از این تردد در آن محدوده ممنوع و رانندگان مشمول پرداخت جریمه می شدند.

پس از اعتراض به این جرائم و با رایزنی های انجام شده میان مسئولین مقرر شد جرائم مربوطه حذف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,

, ,

جرائم مربوط به دوربرگردان چشمه سفید پاک می شود

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز ، اظهار داشت: در محل دوربرگردان بعد از میدان آزادگان روبروی روستای چشمه سفید کد جریمه ای تعریف و برخی خودروها جریمه شده اند.

فرماندار کرمانشاه گفت: با فرماندهی پلیس راه صحبت شده و قرار است افرادی که از طریق آن دوربرگردان جریمه شده اند جرائم آنها پاک شود.

رنجبر با بیان اینکه درحال حاضر مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: افراد جریمه شده از طریق دوربرگردان چشمه سفید درخواست خود را به فرماندهی پلیس راه استان ارائه دهند تا مشکل آنها برطرف شود.

, جرائم مربوط به دوربرگردان چشمه سفید پاک می شود, جرائم مربوط به دوربرگردان چشمه سفید پاک می شود,
,
,
,
,
,
,

, ,

مشکل افراد جریمه شده از طریق دوربرگردان چشمه سفید برطرف شد

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در رابطه با جرائم مربوط به دوربرگردان چشمه سفید مکاتبه انجام شده و مشکل افراد جریمه شده برطرف شد.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: همچنین هماهنگی های لازم با پلیس راهور انجام شده تا مشکل افرادی هم که از قبل جریمه شده اند برطرف شود.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: درحال حاضر دوربین مستقر در محدوده روستای چشمه سفید برای افراد بومی استان مشکلی ندارد اما با توجه به قرمز بودن وضعیت کرمانشاه افراد غیر بومی و با پلاک شهرستانی نظیر اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین جریمه خواهند شد.

وی افزود: مشکل مربوط به جرائم دوربرگردان چشمه سفید برطرف شده با این حال در صورتی که مردم مشکلی داشتند به پلیس راه مراجعه کنند.

, مشکل افراد جریمه شده از طریق دوربرگردان چشمه سفید برطرف شد, مشکل افراد جریمه شده از طریق دوربرگردان چشمه سفید برطرف شد,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

یک هزار مورد اعمال قانون مربوط به منع تردد در شهرهای قرمز و نارنجی

, یک هزار مورد اعمال قانون مربوط به منع تردد در شهرهای قرمز و نارنجی, یک هزار مورد اعمال قانون مربوط به منع تردد در شهرهای قرمز و نارنجی,

فضل الله شیری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت:در ابتدای شیوع کرونا به همه ادارات اعلام کردیم اگر کارکنانشان مجبور به تردد در ساعات یا محدوده اعمال محدودیت هستند لیست آنها را به فرمانداری اعلام کنند که پس از تجمیع در اختیار پلیس راهور قرار داده شود با این حال برخی ادارات کوتاهی کرده اند.

,

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر کمیسیونی برای رسیدگی به چنین جرائمی وجود دارد که در صورت گواهی ادارات و با تشخیص قاضی مربوطه این جریمه ها حذف خواهد شد.

,

سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: تشدید محدودیت های تردد به مدت دو هفته، شب گذشته به اتمام رسید اما همچنان محدودیت تردد "از" و "به" شهرهای با موقعیت قرمز و نارنجی وجود دارد.

,

وی افزود: افرادی که مجبور به تردد در محدوده اعمال محدودیت هستند باید برگه تردد دریافت کنند.

,

سرهنگ شیری تصریح کرد:طی این دو هفته تعداد موارد تذکر لسانی سه هزار و ۶۰۲ فقره، موارد عودت خودرو یک هزار و ۹۴۴ مورد، اعمال قانون مربوط به منع تردد در شهرهای قرمز و نارنجی یک هزار و ۱۰۷‌مورد و موارد جریمه تردد شبانه پنج هزار و ۳۹۰ مورد بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه