اخبار داغ

سردار دادگر:

۱۴۶ کیلوگرم موادمخدر صنعتی در گلستان طی دو عملیات کشف شد

۱۴۶ کیلوگرم موادمخدر صنعتی در گلستان طی دو عملیات کشف شد
فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان موفق شدند در ۲ عملیات جداگانه ۱۴۶ کیلوگرم انواع موادمخدر صنعتی کشف و ضبط کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سردار سعید فاضل دادگر صبح امروز در حاشیه کشف انواع مواد مخدر اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ تن و ۱۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد:  همچنین طی این مدت ۴۰ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان توقیف شده و در همین راستا ۱۲۹ قاچاقچی نیز دستگیر شده اند.

,

وی افزود: در راستای  مبارزه با مواد مخدر هزار و ۴۶ خرده فروش دستگیر و سه هزار و ۶۶۰ معتاد متجاهر در محلات پرخطر جمع آوری شدند.

,

دادگر با اشاره به اینکه میزان دستگیری خرده فروشان نسبت به سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته، گفت: در بازدید از صنوف و مراکزی که اقدام به فروش غیرمجاز شربت های ترک اعتیاد و قرص های غیرمجاز کرده اند از ابتدای سال تاکنون ۱۵۱ هزار و ۳۱۰ سی سی شربت متادون و تعداد ۱۱۹ هزار و ۸۰۴ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد و غیرمجاز کشف شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه