اخبار داغ

وقتی کورسوی امید مردم روشن ماند؛

دِه گردشی؛ طرحی که در روزهای کرونایی نسخه شفابخش روستائیان طالقان شد/ خدمت بی‌منت پزشکان جهادگر زیر آسمان مناطق محروم

دِه گردشی؛ طرحی که در روزهای کرونایی نسخه شفابخش روستائیان طالقان شد/ خدمت بی‌منت پزشکان جهادگر زیر آسمان مناطق محروم
این روزها تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان طالقان در قالب ده گردشی با حضور در روستاهای این شهرستان، به روستانشینان خدمات بهداشتی ارائه می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان طالقان در قالب ده گردشی با حضور در روستاهای این شهرستان، به روستانشینان خدمات بهداشتی ارائه می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
یکی از روستائیان به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ تیم های پزشکی از راه دور به ده ما می آید تا از تردد مردم به شهر جلوگیری کرده و هزینه های درمانی آنها را کاهش دهد.
,
 
,
به گفته اهالی این روستاها حضور پزشکان بین مردم، آنها را بیش از پیش به نظام دلگرم می کند، البته شیخ الاسلامی که یک پزشک است هم به انی موضوع صحه می گذارد.
,
 
,
وی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ ما در روستاهای تحت پوشش طرح ده گردشی بیماران را ویزیت کرده و داروهای اولیه فضار خون و دیابت را برای آنها تجویز می کنیم.
,
 
,
, ,
 
,
ارزش کار تیم زمانی چند برابر می شود که از زمان شروع واکسیناسیون کرونا، تزریق واکسن کووید ۱۹ را برای اهلی روستاها هم انجام می دهند تا از این بیماری همه گیر در امان بمانند.
,
 
,
پرستاری که در تیم پزشکی حضور دارد هم به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ واکسیناسیون برای برخی از سالمندان که توانایی مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی را ندارند، درب منازل انجام می شود.
,

همچنان بهترین راه مقابله با ویروس کرونا، علاوه بر واکسیناسیون زدن ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی استکه عموم روستانشینان هم باید آن را مورد توجه قرار دهند.
,
,
 
,
با توجه به حضور فعال کادر بهداشتی در روستاهای طالقان امیدواریم به زودی شاهد کمرنگ شدن این ویروس در سطح این شهرستان و استان البرز باشیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه