اخبار داغ

در راستای طرح محرومیت زدایی؛

۴ هزار قطعه مرغ بومی در رشخوار توزیع شد

۴ هزار قطعه مرغ بومی در رشخوار توزیع شد
دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی رشتخوار گفت: در راستای برنامه‌های حمایتی و معیشتی بنیاد مستضعفان، امروز تعداد ۴ هزار قطعه مرغ بومی در ۱۷ روستای سطح شهرستان رشتخوار با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان در حال توزیع شدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد تابنده دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستانی رشتخوار بنیاد علوی در گفت و گو با صبح توس؛ گفت:  در راستای برنامه های حمایتی و معیشتی بنیاد مستضعفان، امروز تعداد ۴ هزار قطعه مرغ بومی جهت قریب به ۱۷ روستای سطح شهرستان رشتخوار با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان در حال توزیع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی با تاکید بر اینکه این طرح در راستای حمایت از خانواده های نیازمند و مستضعف که از قبل شناسایی شده برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: کار توزیع این مرغ های بومی در سطح روستای بخش جنگل و روستای بخش مرکزی رشتخوار طی امروز دنبال خواهد شد.

,
,

مصطفی اقبالی مسئول پروژه مرغ بومی بنیاد علوی در حاشیه توزیع مرغ های بومی در روستای شعبه بخش جنگل رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با ای طرح گفت: در طرح معیشتی مرغ بومی بنیاد علوی  به هر خانواده‌ روستایی ۱۲ قطعه مرغ به علاوه 40 گرم خوراک اولیه مورد نیاز  داده میشود.

وی در ادامه، با تاکید بر اجرای این طرح در جهت کمک به اقتصاد خانوداه روستایی، بیان داشت:  برآوردی که ما کردیم از سرانه مصرف تخم مرغ خانواده روستایی، نیمی از تخم مرغ‌های تولیدی این طرح می تواند، خانواده روستایی را از تامین تخم مرغ و از خرید تخم مرغ خودکفا کند و نیمه دیگرآن برای خوراک هزینه و تداوم داشته باشد.

اقبال در ادامه تصریح کرد: این شهرستان شانزدهمین شهرستانی است، که توسط بنیاد علوی طرح مرغ بومی در حال اجراست و بنا داریم در سایر شهرستان‌های بنیاد علوی هم از افرادی که در تامین معیشت و خانواده مشکل دارد این طرح را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه