اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه:

1500 بسیجی در کرمانشاه برای انجام واکسیناسیون با مراکز تجمیعی همکاری می کنند

1500 بسیجی در کرمانشاه برای انجام واکسیناسیون با مراکز تجمیعی همکاری می کنند
رضا منصوری گفت: یک هزار و ۵۴۰بسیجی برای انجام واکسیناسیون با مراکز تجمیعی همکاری می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: با توجه به اینکه مراکز انجام واکسیناسیون تنها در شیفت صبح و حداکثر تا ساعت ۱۳ و ۳۰دقیقه فعال بودند و ما می خواستیم انجام واکسیناسیون سرعت گیرد از آنجا که تعداد فراوانی از مردم در شیفت صبح نمی توانستند واکسن تزریق کنند به این فکر افتادیم شیفت عصر را در مراکز انجام واکسیناسیون فعال کنیم.

وی افزود: برهمین مبنا با فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، فرمانده بسیج عشایری، مسئول بسیج اقشار و معاون امور بهداشتی صحبت کردیم و تعدادی از افراد را برای انجام واکسیناسیون در شیفت عصر قرار دادیم.

منصوری خاطرنشان کرد: در مرکز انجام واکسیناسیون واقع در دانشگاه آزاد خیابان کسری همکاران دانشگاه آزاد مسئولیت را تقبل کردند، در مرکز خدیجه کبری(س) واقع در خیابان الهیه مسئولین بسیج ناحیه کرمانشاه، در مرکز انجام واکسیناسیون خودرویی واقع در محل پارک شاهد داخل ورزشگاه ۱۵خرداد مسئولان بسیج عشایری و در مرکز خلیج فارس روبروی یگان ویژه همکاران پیشکسوت قبول زحمت کردند.

وی با بیان اینکه بسیجیان نیز در دانشکده بهداشت برای انجام واکسیناسیون همکاری می کنند، عنوان کرد: ظرف یکی دو روز آینده مرکز انجام واکسیناسیون در محل دانشگاه آزاد باغ نی توسط دانشجویان علوم پزشکی فعال خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: مرکز انجام واکسیناسیون در دانشگاه آزاد کسری تنها در شیفت صبح فعال است و درصدد فعال کردن این مرکز در شیفت عصر هم هستیم.

منصوری خاطرنشان کرد :باقی مراکز در شیفت عصر از ساعت 15  تا ساعت۲۰ فعالیت دارند.

وی افزود: تعداد بسیاری از مردم در شیفت عصر برای انجام واکسیناسیون مراجعه می کنند و در صورت نیاز، به مرور شمار این مراکز را افزایش می دهیم.

منصوری تصریح کرد: در حال حاضر نیز در همه ۳۴ مرکز تجمیعی انجام واکسیناسیون، بسیجیان به صورت مشارکتی در شیفت صبح با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی همکاری می کنند.َ

وی افزود:یک هزار و ۵۴۰بسیجی برای انجام واکسیناسیون با مراکز تجمیعی همکاری می کنند.

منصوری خاطرنشان کرد: افرادی که تاکنون واکسن دریافت نکرده اند  هرچه سریعتر اقدام کنند زیرا شعار سازمان جهانی بهداشت این است که بهترین واکسن در دسترس ترین است.

وی عنوان کرد: همچنین افرادی که حتی دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند پروتکلهای بهداشتی را مانند زمانی که واکسن نزده اند رعایت کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: تزریق واکسن  درصد موارد ابتلا را کاهش می دهد و از مرگ و میر جلوگیری می کند.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه