اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام :

راه اندازی ۳ نقاهتگاه بیماران کرونایی در ایلام

راه اندازی ۳ نقاهتگاه بیماران کرونایی در ایلام
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: سه نقاهتگاه بیماران کرونایی در سه شهرستان این استان با تجهیزات ارسالی جمعیت هلال احمر کشور تجهیز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، علی اصغر علی اکبری با بیان اینکه این سه نقاهتگاه در شهرستان‌های دره شهر، آبدانان و دهلران برپا شده است افزود: این نقاهتگاه‌ها به ۳۰ تخت بیمارستانی و ۲۰ تخت خوابگاهی، ست امکانات اولیه پزشکی نظیر ساکشن، ترالی پانسمان و دستگاه ساکشن و کپسول اکسیژن مجهز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

مدیرعامل هلال احمر ایلام تاکید کرد: این نقاهتگاه‌ها در سالن‌های ورزشی سپاه پاسداران تعیین شده از سوی ستاد کرونای شهرستان‌ها و با نظر دانشگاه علوم پزشکی و ستاد استانی کرونا مورد استفاده برای بیماران کرونایی قرار خواهند گرفت.

,

علی اکبری مشارکت در طرح شهید سپهبد سلیمانی در کنار سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکی، اجرای طرح نذر سلامت، آمران سلامت، کنترل مبادی مرزی، مشارکت در طرح اعمال محدودیت تردد در ورودی‌های استان، توزیع بسته های معیشتی و پرداخت کمک هزینه به بیماران کرونایی و همکاری اعضا در مراکز واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی را از جمله دیگر فعالیت‌های این جمعیت در حوزه کروناعنوان کرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه