اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران:

تهران تاب رکود و تعطیلی‌های پیاپی را ندارد

تهران تاب رکود و تعطیلی‌های پیاپی را ندارد
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه تهران دیگر تاب رکود و تعطیلی‌های پیاپی را ندارد، گفت: می‌بایست سرعت واکسیناسیون تهرانی‌ها با افزایش مراکز شتاب گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر امانی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: با توجه به اقامت چند میلیون نفر در شهر تهران و ورود بسیاری دیگر از هموطنان برای دریافت خدمات به پایتخت، انتظار می‎رود روند واکسیناسیون در این شهر تسریع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: آنچه مهم است اینکه تهران دیگر تاب رکود و تعطیلی‌های پی در پی نداشته و صاحبان اصناف و مشاغل آن به واسطه تعطیلی‌های گسترده دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از سویی شیوع بیماری و افزایش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از آن در تهران می‌تواند در گسترش بیماری در دیگر نقاط کشور موثر باشد، از این‌رو سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون شهروندان تهرانی از اولویت‌های اساسی پیش روی وزارت بهداشت است.
,
 
,
امانی تاکید کرد: سیستم بهداشت و درمان دیگر تاب و توان تحمل آمار ابتلا و بستری در مراکز درمانی را نداشته و علاوه بر خستگی مفرط کادر درمان، ظرفیت‌های موجود در برخی از حوزه‌ها از بین رفته است.
,
 
,
وی از آمادگی کامل شهرداری و شورای شهر تهران به منظور افزایش مراکز واکسیناسیون در این کلانشهر خبر و ادامه داد: در این راستا طی هفته‌های اخیر چندین مرکز واکسیناسیون عمومی در نقاط مختلف شهر ایجاد و راه‌اندازی شده است.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز مناطق، در برخی از نقاط شهر تا 5 مرکز به منظور تسریع در روند واکسیناسیون گروه‌های هدف ایجاد شده و در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گرفته است.
,
 
,
امانی ادامه داد: با وجود تراکم جمعیت در شهر تهران اما امکانات و ظرفیت‌های بیشتری در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی در پایتخت کشور وجود دارد، از این‌رو به نظر می‌رسد کاهش سن واکسیناسیون در برخی مناطق محروم و کمتر برخوردار ناشی از کمبود امکانات درمانی در این نقاط باشد.
,
 
,
وی تاکید کرد: معتقدم درصورتیکه وزارت بهداشت برنامه‌ای برای کاهش سن واکسیناسیون در کلانشهر تهران ندارد، اما می‌بایست با افزایش مراکز واکسیناسیون روند آن را شتاب بخشیده و امکان واکسینه کردن گروه‌های سنی پایین‌تر را در بازه زمانی کمتری فراهم آورد.
,
 
,
عضو شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی پیش‌بینی‌ها درباره انتخاب مدیران و معاونان در شهرداری، گفت: شورای شهر حق دخالت در انتخاب مدیران را نداشته و این مهم در حوزه وظایف شهردار قرار دارد.
,
 
,
امانی تصریح کرد: با این وجود توصیه و انتظارمان این است که معاونان و مدیران ارشد از بدنه تخصصی و کارشناسی شهرداری انتخاب شوند، تا به واسطه انتخاب مدیران متخصص و متعهد رخوت و لختی حاکم بر شهرداری از بدنه این نهاد رخت بسته و چرخ‌های آن با شتاب بیشتری برای ارئه خدمات بهینه به شهروندان به چرخش درآید.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه