اخبار داغ

مدیر مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

موج ششم کرونا در پیش است/ مردم قرنطینه خانگی را جدی بگیرند

موج ششم کرونا در پیش است/ مردم قرنطینه خانگی را جدی بگیرند
مدیر مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: بعد از گذشت بیش از یک و نیم سال از پاندمی کرونا ، متاسفانه هنوز افراد جامعه توجه جدی به این امر مهم نمی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش امدادی مدیر واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای  دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با سبلان ما، خطر موج ششم کرونا را متذکر شد و گفت: مردم اگر رعایت نکنند بی شک  موج ششم کرونا راهم تجربه خواهیم کرد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با انتقاد از مردم گفت: بعد از گذشت بیش از یک و نیم سال  از پاندمی کرونا، متاسفانه هنوز افراد جامعه توجه جدی به این امر مهم نمی کنند و همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و قرنطینه خانگی کم توجه بوده و به زندگی عادی و روزمره خود ادامه می دهند.

,

امدادی با بیان اینکه افراد دارای علائم کرونا، بمب ویروس هستند گفت: این افراد بعنوان ناقلین خاموش هستند که اغلب نیز قرنطینه خانگی را بطور دقیق رعایت نمی کنند  و با حضور در تجمعات باعث انتشار ویروس می شوند.

,

وی به محدودیتها و تعطیلی های اعلامی از سوی ستاد کرونا اشاره کرد و گفت: اجرای ناقص این محدودیت ها منجر به تداوم شیوع ویروس منحوس در جامعه می شود که لازم است در این زمینه جهت حفظ سلامتی مردم با متخلفان به طور قاطع برخورد شود.

,

 مدیر واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریهای  دانشگاه علوم پزشکی اردبی در ادامه سخنان خود با انتقاد شدید از اصناف نیز گفت: متاسفانه دستورالعمل های  بهداشتی از سوی اصناف نیز بطور کامل رعایت نمی شود و مغازه داران  بدون توجه به محدویت های اعلام شده به فعالیت های روزمره خود ادامه می دهند.

,

وی مقابله با ویروس کرونا را یک مسئولیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: در راه مبارزه با بیماری کرونا همه مردم دارای مسئولیت اجتماعی هستنتد و همه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های اعلام شده مدافعان سلامت را در راستای ریشه کن کردن این بیماری از جامعه یاری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه