اخبار داغ

شهردار یاسوج برای معوقات حقوقی کارگران چه تدبیری دارد؟

شهردار یاسوج برای معوقات حقوقی کارگران چه تدبیری دارد؟
کارگران سازمان فضای سبز شهرداری یاسوج به عدم پرداخت مطالبات حقوقی خود اشاره کرده و عنوان کردند: از بهمن‌ماه سال ۹۹ تاکنون هیچگونه حقوقی از سازمان فضای سبز شهرداری دریافت نکرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس کارگران از محرومترین اقشار جامعه هستند و در اکثر موارد از داشتن حداقل‌های زندگی محروم می شوند دستمزدهای پایین، نادیده گرفتن حقوق انسانی، نداشتن امنیت شغلی از عمده ترین مشکلات قشر کارگر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این رابطه کارگران شهرداری از اقشاری هستند که شبانه روز در گوشه و کنار خیابان ها برای برطرف کردن چهره شهر از آلودگی و زباله تلاش می کنند زحمت این قشر زمانی مورد اهمیت قرار می گیرد که ویروس منحوس کرونا جان آنها را مورد هدف قرار می دهد و به دلیلی حضور شبانه روزی در نقاط مختلف شهر می توان گفت بیش از اقشار مختلف در معرض ابتلا و  خطر بیماری کرونا هستند.

,

شرایط مختلف و سخت کار کارگری موجه ترین دلیل برای توجه به مطالبات این قشر است که بدون وقفه باید مورد توجه قرار گیرد و به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی در صورت عدم پرداخت مطالبات و حقوق آنها آسیب پذیر ترین قشر از لحاظ اقتصادی کارگران خواهند بود.

,

در همین رابطه تعدادی از کارگان سازمان فضای سبز شهرداری در گفتگو با خبرنگار ما از عدم دریافت حقوق معوقه خود گلایه داشته  و عنوان کردند: از بهمن ماه سال 99 تا اکنون هیچگونه حقوقی از سازمان فضای سبز شهرداری دریافت نکرده ایم.

,

پرسنل فضای سبز شهرداری یاسوج در ادامه بیان داشتند: با اینکه برخی افراد حدود 14 سال سابقه کاری دارند اما هیچگونه بیمه ای از اسفندماه سال گذشته تا امروز برای  آنها پرداخت نشده است.

,

این کارگران تاکید کردند: به همراه افراد آبیار بالای 150 نفر بوده که مشکلات عدم پرداخت حقوق داریم و در این شرایط سخت اقتصادی حتی یک ماه  عدم پرداخت حقوق سبب مشقت و سختی در تامین هزینه های اولیه زندگی می شود بنابراین از مسئولان امر از جمله شهرداری خواهان پرداخت حقوق معوقه خود هستیم.

,

گفتنی است به منظور پیگریی مطالبات این قشر تماس های مکرری با شهردار یاسوج گرفته شد اما شهردار شهر یاسوج پاسخگوی این تماس ها و مطالبات قشر کارگر فضای سبز شهرداری نبود و باید دید درخواست های مکرر و ادامه دار قشر ضعیف جامعه یعنی کارگر به منظور پیگیری مطالبات  مورد توجه قرار  خواهد گرفت؟ و اینکه شهردار یاسوج برای کمک به پرداخت مطالبات حقوقی کارگران چه تدبیری لحاظ خواهد کرد؟

,

لازم به ذکر است این پایگا خبری آماده درج پاسخ شهردار شهر یاسوج در خصوص مطالبات حقوقی کارگران فضای سبز شهرداری یاسوج خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه