اخبار داغ

آغاز سال تحصیلی جدید چگونه خواهد بود؟

آغاز سال تحصیلی جدید چگونه خواهد بود؟
مدیر آموزش و پرورش شهرستان برخوار از نحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید می گوید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا معصومی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: ما منتظر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم؛ هر تصمیمی که ستاد کرونا برای کشور اتخاذ کند ما هم تابع آن هستیم در شهرستان اجرا خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان برخوار افزود: اول مهر آغاز سال تحصیلی جدید خواهد بود اما به احتمال زیاد مدارس غیر حضوری باشد و بعد از واکسیناسیون اولیا دانش آموزان و معلمان مدارس به صورت حضوری خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه از مرداد ماه واکسیناسیون فرهنگیان و معلمان توسط شبکه بهداشت آغاز شد، عنوان کرد: در مرحله اول بیش از هزار نفر و از معلمان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و اکنون دُز دوم درحال تزریق است.

,

مدیر آموزش و پرورش برخوار خاطر نشان کرد: امسال برای پوشش دانش آموزان هیچ بخشنامه ای ارسال نشده و هیچ اجباری نیست و اگر مدارس حضوری شد، دانش آموزان می توانند از پوشش سال های گذشته خود نیز استفاده کنند.

,

وی ادامه داد: تعداد دانش آموزان ما در سال گذشته حدود ۲۶ هزار نفر بوده که امسال با توجه به مهاجرت برخی افغان ها، پیش بینی کرده ایم این تعداد بیشتر هم بشود.

,

معصومی افزود: در برخوار حدود دو هزار همکار معلم داریم.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه در مدارس دولتی چیزی به عنوان شهریه نداریم، تصریح کرد: طبق قانون، با توجه به اینکه مدارس هزینه هایی دارند و از طرف آموزش و پرورش به درستی حمایت نمی شوند، والدین می توانند به صورت داوطلبانه برای پرداخت هزینه های مدارس اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه