اخبار داغ

بازیکنان تیم ملی فوتبال پیش از دیدار با سوریه چه گفتند؟

انصاری‌فرد: تازه اول راه هستیم/ جهان‌بخش: یکی از بهترین نسل‌های فوتبال ایرانیم/ طارمی: به امید خدا پیروز می‌شویم

انصاری‌فرد: تازه اول راه هستیم/ جهان‌بخش: یکی از بهترین نسل‌های فوتبال ایرانیم/ طارمی: به امید خدا پیروز می‌شویم
بازیکنان و سرپرست تیم ملی فوتبال ایران پیش از تقابل با تیم ملی فوتبال سوریه به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که در آستانه رویارویی با ملی‌پوشان فوتبال سوریه در چارچوب رقابت‌های نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به‌سر می‌برند، درباره شرایط‌شان به گفت‌وگو پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
انصاری‌فرد: تازه اول راه هستیم
, انصاری‌فرد: تازه اول راه هستیم,
 
,
کریم انصاری فرد، بازیکن تیم ملی فوتبال در ضیافت شام که با حضور رییس فدراسیون و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال برگزار شد، اظهار داشت: بعد از صعود به این مرحله، وقت نشد تا از رییس فدراسیون تشکر کنیم. ایشان نه تنها در بازیهای بحرین بلکه همیشه در کنار تیم ملی بودند. با توجه به مشکلاتی که بوده و همچنان هست، سعی کردند بهترین امکانات را برای تیم ملی فوتبال فراهم کنند. از طرف خودم و دیگر بازیکنان از ایشان تشکر می‌کنم.
,
وی ادامه داد: در مسیر سختی قرار داریم و تازه اول راه هستیم. از فردا بازیها شروع می شود و با دعای خیر مردم و توسل به خدا و زحمتهای بازیکنان و کادر فنی، امیدوارم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم و به جام جهانی صعود کنیم.
,
بازیکن تیم ملی ضمن تشکر از وزیر ورزش و جوانان به جهت حضورش در ورزشگاه آزادی گفت: دیروز آقای سجادی در استادیوم آزادی حضور داشته و تمرین تیم ملی را از نزدیک نظاره کردند. به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، متاسفانه ایشان از نزدیک نتوانستند در کنار زمین حضور داشته باشند. دکتر سجادی را شخصا می شناسم و میدانم که تمام تلاشش را برای حمایت از تیم ملی فوتبال خواهد کرد و در کنار تیم ملی و اهالی ورزش خواهد بود.
,
 
,
جهان‌بخش: فوتبال با همه‌چیز فرق دارد
, جهان‌بخش: فوتبال با همه‌چیز فرق دارد,
 
,
علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال ضمن تشکر از عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از زمانیکه این سمت را گرفته اید، شرایطی را برای تیم ملی فراهم کرده اید که بسیار مطلوب بوده وحمایت شما برای بازیکنان قابل حس بود. اردوی کیش، اردوی بحرین و شرایطی که برای ما فراهم شد، در این سالها واقعا نبوده و بچه ها فقط به بازی و نتیجه گرفتن فکر کنند. قطعا این شرایط خوب باعث شد تا در دور مقدماتی بازیکنان با تمرکز و تلاش نتیجه بگیرند.
,
وی در ادامه بیان داشت: فردا مسیر اصلی ما شروع می شود. به شخصه فکر می کنم که وظیفه ما بود تا از دور مقدماتی صعود کنیم. وظیفه بزرگتری بر دوش ما است که با حمایت شما، همکاران در فدراسیون و کادر فنی و تلاش و همت بازیکنان مسیر را رو به جلو پیش ببریم و در بازیهای پیش رو موفق باشیم. با بازیکنان که صحبت می کردم، همگی به این موضوع اعتقاد داریم که یکی از بهترین نسل های فوتبال ایران، هم اکنون در کنار هم هستند. نسبت به سالهایی که گذشته، بازیکنان کارهای بزرگی انجام دادند.
,
جهانبخش ادامه داد: اصلی ترین کار صعود از دور اول بود که با نتیجه گرفتن در شرایط کرونا و وضعیت اقتصادی سخت، این اتفاق افتاد و دل مردم شاد شد. این نشان می‌دهد که فوتبال در زندگی مردم تاثیر گذار است و قطعا به جام جهانی صعود کردن شرایط بهتری را فراهم خواهد کرد. از حمایت‌های شما تشکر می‌کنم و امیدوارم با شرایطی که فراهم می کنید دغدغه ای از اطراف زمین و بیرون از زمین فوتبال در فکر بازیکنان نباشد. قطعا به عنوان بازیکن تیم ملی تمام تلاش خود را برای بهترین عملکرد به کار خواهیم گرفت.
,
وی افزود: متاسفانه شرایطی پیش آمد که دکتر سجادی در کنار تیم حضور نداشته باشند و ما از حمایتها و صحبتهای ایشان نتوانیم استفاده کنیم. امیدورام بتوانیم در اردوهای پیش رو از حمایتها و صحبتهای ایشان استفاده کنیم.
,
جهانبخش در پایان گفت: این فوتبال با همه چیز فرق می کند و روند زندگی و شرایط مردم را تغییر بدهد. امیدوارم از این به بعد شرایط بهتر و بهتر شود. از این نسل فوتبال حمایت شود و ۱۰ بازی پیش رو را سر بلند شویم و سال اینده همین جمع برای جام جهانی آماده باشیم.
,
 
,
طارمی: به امید خدا پیروز هستیم
, طارمی: به امید خدا پیروز هستیم,
 
,
مهدی طارمی، بازیکن تیم ملی فوتبال در ضیافت شام که با حضور رییس فدراسیون و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال برگزار شد، اظهار داشت: بدون شک حمایتهای ورزش ورزش و جوانان از فوتبال و سایر رشته هایی که وجود دارد. روز گذشته ایشان تمرین تیم ملی را نظاره کردند و متاسفانه نشد که از نزدیک دیدار داشته باشیم. از حضورشان تشکر می کنم. از تلاشی که شما به عنوان رییس فدراسیون فوتبال برای حمایت از تیم ملی به کار گرفته اید قدردانی میکنم. این همت شما قابل تحسین است. با بازیکنان فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال زمانی که صحبت می کنم همگی خوشحالند و از شما تشکر کردند.
,
 
,
وی افزود: این که تلاش می کنید تا دغدغه های بیرون فوتبال را رفع کرده و ما با تمرکز برای موفقیت تیم ملی و کشورمان تلاش کنیم، از شما تشکر می کنم. امیدوارم با بردهایی که به دست می آوریم، نتایج زحمات شما را بدهید بخاطر وضعیت کنونی پیروزی تیم ملی باعث می شود همه شاد شوند و انرژی مثبتی که مردم عزیز ایران به ما میدهند، به امید خدا پیروز شویم و باعث خوشحالی ایران عزیز باشیم.
,
 وی در پایان گفت: درباره مصاحبه امروز نمی دانستم که به صورت آنلاین نشست مطبوعاتی برگزار می شود و زمانی که متوجه شدم از رسانه عذرخواهی کردم. این را گفتم که زحمات و تلاشهای شما هدر نرود و انتظارمان این است که با انرژی مثبتی که به ما منتقل می شود؛ موفق باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه