اخبار داغ

خدا با ماست و ما تلاش‌مان را می‌کنیم؛

جاهدی: امیدوارم در مرحلۀ نیمه‌نهایی نتیجۀ مناسبی بگیرم/ شرایط آب‌وهوایی ۳ بر صفر به سود رقبای آمریکایی و اروپایی‌ام شد!

جاهدی: امیدوارم در مرحلۀ نیمه‌نهایی نتیجۀ مناسبی بگیرم/ شرایط آب‌وهوایی ۳ بر صفر به سود رقبای آمریکایی و اروپایی‌ام شد!
قایقران پارالمپیکی کشورمان گفت: تا دو روز پیش هوا ۳ بر صفر به سود من بندرعباسی بود، اما امروز هوا شد ۳ بر صفر به سود رقبای آمریکایی و اروپایی‌ام!
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسلام جاهدی بعد از پایان کارش در مرحله مقدماتی مسابقات پاراکانوی انفرادی ۲۰۰ متر کلاس VL۲ بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: امروز دور اول مسابقات برگزار شد، آنهم در شرایط جوی نامناسب و زیر باران شدید و همراه با باد. البته این شرایط برای من تنها نبود و همه ورزشکاران در وضعیتی مشابه با هم رقابت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
قایقران پارالمپیکی ایران بیان داشت: تا دو روز پیش هوا ۳ بر صفر به سود من بندرعباسی بود، اما امروز هوا شد ۳ بر صفر به سود رقبای آمریکایی و اروپایی‌ام! البته گلایه‌ای نیست و همانطور که گفتم رقابت در وضعیتی برابر برگزار شد. در کل مسابقه خوبی بود و من به نیمه نهایی رسیدم. امیدوارم روز شنبه در مسابقه نیمه نهایی فرصت و شانس حضور در فینال را پیدا کنم و آنجا بهترین نتیجه را بگیرم.
,
 
,
قایقران پارالمپیکی کشورمان عنوان داشت: من اهل استان هرمزگان و شهر بندرعباس هستم. ما در طول سال به ندرت چنین هوایی را می‌بینیم. شاید سردترین روز سال ما در بندرعباس این طور باشد، آنهم نه با این باد و باران. همانطور که گفتم باد و باران برای همه ما بود و من و دیگر قایقرانان با بهترین و بالاترین حد توان و امکانات در پارالمپیک شرکت کردیم و همه هم دنبال بهترین نتیجه هستیم. از گروه ما امروز فقط یک نفر می‌توانست مستقیم به فینال صعود کند که این شانس به قایقران پرتغالی رسید. من و نفرات دوم و سوم هم به نیمه نهایی راه پیدا کردیم.
,
 
,
وی در پایان در واکنش به طرح این موضوع که آسمان توکیو و شهرهای اطراف آن تا روز شنبه بارانی خواهد بود، گفت: من قبل از مسابقات پارالمپیک رقبای خود را به خوبی آنالیز کرده بودم. من یا با آنها مسابقه داده یا تمرین کرده بودم و می‌دانم کارم سخت است. امیدوارم ابتدا در مرحله نیمه نهایی هوا ۳ بر صفر به سود من باشد و بعد از آن فرصت صعود به فینال را پیدا کنم. ایرادی ندارد. خدا با ماست و ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه