اخبار داغ

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی:

رأی اعتماد نمایندگان به وزرا تعامل مثبت دولت و مجلس را نشان داد

رأی اعتماد نمایندگان به وزرا تعامل مثبت دولت و مجلس را نشان داد
محمد کاظم انبارلویی گفت: رأی بالای نمایندگان به وزرای پیشنهادی را مثبت ارزیابی کرد و گفت این رأی می‌تواند منشأ تعامل مثبت میان دولت و مجلس باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کاظم انبارلویی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، در تبیین رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم اظهار داشت: نمایندگان مجلس به همه وزرا به غیر از یک نفر رأی بالایی دادند و این نشان از تعامل مثبت میان دولت و مجلس یازدهم دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز،,

وی گفت: طی ۱۰ روز اخیر در کمیسیون‌های تخصصی مجلس و سپس در جلسه علنی؛ موافقان و مخالفان وزرا صحبت کردند و نظرات خود را ارائه دادند و به طور کلی ارزیابی کمیسیون‌ها نسبت به صلاحیت وزرای پیشنهادی مثبت بود و یکی دیگر از نکات مثبت جلسات علنی این بود که نمایندگان بدون هیچ‌گونه تعارف و رودربایستی تمام نظرات و انتقادات خود را مطرح کردند. آرای نمایندگان نشانه هوشمندی مجلس، کارآمدی و کارگشایی است.

,

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی ابراز امیدواری کرد که با کابینه قدرتمند آیت‌الله رئیسی و اتحاد ناگسستنی قوای سه‌گانه، در آینده شاهد ظهور یک ایران قوی خواهیم بود.

,

انبارلویی معتقد است: تمام شواهد و قرائن گواهی می‌دهند که مسیر رشد و تعالی کشور هموار شده و من فکر می‌کنم دولت سیزدهم به پشتوانه مجلس به بخش عظیمی از مشکلات کشور غلبه خواهد کرد.

,

وی درباره رفع خلأ تجربه برخی از وزرای جوان کابینه این‌چنین گفت: تجربه یک امر خارج از ذهن است. در ۴۰ سال گذشته در وزارتخانه‌های مختلف، برنامه‌های آزمون و خطا انجام شده و ارزیابی‌هایی توسط نهادهای نظارتی وجود داشته است؛ بنابراین وزیری که بر کرسی وزارت تکیه می‌زند، حتی در صورت جوان بودن، تجربیات گذشته دیگران در اختیار او قرار دارد و وزیر جوان می‌تواند توانمندی خود را با تجربه دیگران در هم آمیزد تا خروجی مثبتی از او مشاهده شود.

,

فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: ما نباید فراموش کنیم هر دوره که انتخابات برگزار می‌شود، یک نوسازی در سامانه اجرایی باید صورت بگیرد؛ بنابراین با روی کار آمدن وزرای جدید، وزارتخانه‌ها در این مسیر قرار گرفته‌اند.

,

انبارلویی با تأکید بر این مطلب که با روی کار آمدن وزرای جوان، نوعی طراوت و شادابی در وزارتخانه‌ها اتفاق خواهد افتاد، بیان داشت: روحیه جوانی در نوع کنش‌ها و واکنش‌ها امر مهمی است که نباید در تحلیل‌ها از آن غفلت کرد و این روحیه جوانی می‌تواند به روند حل مشکلات کنونی شتاب بخشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه