اخبار داغ

تحلیلی از وضعیت فعلی شورای شهر کرمانشاه؛

برای درمان، نسخه اشتباه نپیچید!

برای درمان، نسخه اشتباه نپیچید!
بایستی برای وضعیت فعلی شورای شهر کرمانشاه درمانی درست پیدا کرد زیرا درمان اشتباه موجب بدتر شدن وضعیت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، وضعیت فعلی برای شورای شهر کرمانشاه بدون شک نمی تواند برای کرمانشاه خوب باشد. این وضعیت موجب خواهد شد که شهر آسیب ببیند و چرخ مدیریت شهری در کرمانشاه نچرخد. حال بایستی به فکر راه درست برای درمان وضعیت پیش آمده بود.

یکی از عواملی که به نظر می رسد در این حوزه آسیب زا بوده، عدم تعیین تکلیف وضعیت 2 عضو شورای شهر کرمانشاه است. عدم حضور 2 عضو شورای شهر کرمانشاه بحث های زیادی را برای آن به وجود آورده که قطعا می تواند هم به شورای شهر، هم به شهرداری و هم به شهر کرمانشاه آسیب بزند.

آنطور که قانون در حالت عادی پیش بینی کرده است انتخاب شهردار بایستی توسط اعضای شورای شهر صورت بگیرد و تنها در حالتی شهردار از اقتدار بیشتری برای پیشبرد امورات شهر برخوردار است که آرای همه اعضای شورا (چه موافق و چه مخالف) را داشته باشد. بدون شک اگر 2 عضو شورا در تصمیمی به اهمیت انتخاب شهردار حضور نداشته باشند، اول از همه شهر کرمانشاه آسیب می بیند زیرا شهرداری برای آن انتخاب شده است که بخشی از رای غیر مستقیم مردم (از طریق انتخاب شورا) را ندارد.

فارغ از بحث در مورد اینکه 2 عضو شورای شهر که در جلسات حضور خواهند داشت چه کسانی هستند (2 عضو سابق و یا  2 عضو جدید) بایستی هر چه سریع تر شرایط برای تکمیل تعداد اعضای شورای شهر فراهم شود تا شورا با حضور همه اعضای آن برگزار و شهردار را انتخاب کند. هر تصمیم دیگری بدون شک درمانی اشتباه برای این مشکل شورای شهر است که قطعا باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری برای شهر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه