اخبار داغ

پیام تبریک رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام به وزیر ورزش و جوانان/ سانتونخا: ایران می تواند پنجره ای جدید به روی جامعه بین المللی بگشاید

پیام تبریک رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام به وزیر ورزش و جوانان/ سانتونخا: ایران می تواند پنجره ای جدید به روی جامعه بین المللی بگشاید
رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام انتصاب دکتر سیدحمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان ایران را تبریک گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رافائل سانتونخا، رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام(IFBB) طی نامه ای انتصاب دکتر سیدحمید سجادی را تبریک گفته و برای او در وزارت ورزش و جوانان آرزوی موفقیت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در نامه رافائل سانتونخا به وزیر ورزش و جوانان ایران آمده است:
,
 
,
آقای حمید سجادی عزیز
,
 
,
وزیر محترم؛
,
 
,
امیدوارم که در سلامت کامل قرار داشته باشید.
,
 
,
به شخصه از طرف خودم و فدراسیون جهانی مفتخرم که  تبریکات گرم خود را برای انتصاب شما به عنوان وزیر ورزش  جمهوری اسلامی ایران اعلام کنم و امیدوارم در پناه بصیرت، کارآمدی و تجربه شما ورزش ایران بتواند پیشرفت خود را کما فی السابق داشته باشد.
,
 
,
پرورش اندام و فیتنس ورزش های بسیار محبوبی هستند و به خود می بالم که فدراسیون ایران به عنوان یکی از فعال ترین فدراسیون های ملی است که رکورد های بسیار عالی در سطح بین المللی  و چندین مقام قهرمانی جهان در بین 203 کشور عضو IFBB  را توانسته کسب کند.
,
 
,
در حال حاضر چندین پروژه آموزشی و رویداد بین المللی توسط ما در ایران در حال پیگیری است که می تواند به فرصتی خوب برای ورزشکاران و مقامات بین المللی تبدیل شود که از جاذبه های ایران بهرمند شده و لذت ببرند و به دنبال آن متوجه امکانات خوب ورزشی ایران بشوند که به شخصه خودم به تازگی در ایران آنها را ملاقات کرده ام (آوریل گذشته).
,
 
,
در راستای این فعالیت ها ایران می تواند پنجره ای جدید به روی جامعه بین المللی بگشاید و از آن طریق فرهنگ غنی، سنت ها و زیبایی های کشور ایران را به جهانیان ارائه دهند.
,
 
,
امیدوارم که  شما را به زودی ملاقات کنم.
,
 
,
با تقدیم بهترین احترامات 
,
 
,
رافائل سانتونخا، رئیس  فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام
,
 
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه