اخبار داغ

بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی هندبال بانوان؛

سجادی: قول می دهم رفع نیازهای هندبال را در دستور کار قرار دهم/ پاکدل: امیدوارم تیم ملی هندبال بانوان برای اولین بار تاریخ ساز شود

سجادی: قول می دهم رفع نیازهای هندبال را در دستور کار قرار دهم/ پاکدل: امیدوارم تیم ملی هندبال بانوان برای اولین بار تاریخ ساز شود
وزیر ورزش و جوانان عصر امروز، با حضور در فدراسیون هندبال از تمرین تیم ملی بانوان بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی هندبال بانوان خود را برای حضور در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا که قرار است از 24 شهریور تا سوم مهر سال جاری به میزبانی اردن برگزار شود، آماده می کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در تمرینات تیم ملی هندبال بانوان کشورمان با ملی پوشان دیدار و گفتگو کرد. 
,
 
,
 
,
*سجادی: قول می دهم رفع نیازهای هندبال را در دستور کار قرار دهم
,
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، عصر امروز، 11 شهریورماه، با حضور در فدراسیون هندبال از تمرین تیم ملی بانوان بازدید کرد. 
,
در این دیدار که مهدی علی نژاد معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، علیرضا پاکدل رئیس و افسانه دهقانی نایب رئیس فدراسیون هندبال نیز حضور داشتند، سجادی در جمع ملی پوشان گفت: من افتخار می کنم که 17 سال سابقه حضور در تیم ملی دوومیدانی را دارم. این موضوع را از این جهت می گویم که با سختی تمرینات و فشار اردوها، انتظار برای اعزام به مسابقات و رویاپردازی برای کسب افتخار و موفقیت آشنا هستم. 
,
 
,
وی  با بیان اینکه به طور رسمی می خواهم به عنوان یک یار کمکی در خدمت تمام فدراسیون های ورزشی باشم، ادامه داد: این وظیفه را داریم در حد توانم به اتفاق مدیران، معاونان و روسای فدراسیون ها بیش از پیش در خدمت شما عزیزان و جامعه ورزش باشیم.
,
 
,
سجادی افزود: با هندبال نا آشنا نیستم. من همکاران خوبی دارم که با هندبال به خوبی آشنا هستند و فیدبک های خیلی خوبی به من ارائه می دهند. همچنین در دوران دانشجویی با امیرتاش هندبال تمرین کردم.
,
 
,
وی اضافه کرد: همچنین در این راستا دو سال پیش در فینال زودرس لیگ برتر هندبال بانوان در جزیره کیش حضور داشتم و با بسیاری از مسائل رشته هندبال آشنا شدم.
,
 
,
وزیر ورزش گفت: قول می دهم با همفکری و همیاری پاکدل و سایر دست اندرکاران، رفع نیازهای ملی پوشان و رشته هندبال در سطح ملی در دستور کار قرار بگیرد. 
,
 
,
سجادی افزود: آرزو می کنم در مسابقات آسیایی اردن موفق به کسب سهمیه رقابت های جهانی شوید و نمایش خیلی خوبی از بانوان با حجاب نظام جمهوری اسلامی ایران در میادین جهانی داشته باشید. 
,
وی در پایان گفت: از یک فرد ورزشی بپذیرید که اوضاع خیلی بهتر از قبل خواهد شد. 
,
 
,
در ادامه این دیدار عزت ا.. رزمگر، مدیرفنی تیم ملی بانوان و شیما زارع، کاپیتان تیم ملی توضیحاتی در خصوص اردوها و شرایط آمادگی تیم ملی ارائه دادند. 
,
در پایان این دیدار نیز وزیر ورزش و جوانان عکسی به یادگار با ملی پوشان گرفتند.
,
 
,
 
,
*پاکدل: امیدوارم تیم ملی هندبال بانوان برای اولین بار تاریخ ساز شود
,
رئیس فدراسیون هندبال ابراز امیدواری کرد تیم ملی بانوان هندبال با کسب سهمیه رقابت های جهانی اسپانیا برای اولین بار تاریخ ساز شود.
,
علیرضا پاکدل در جریان بازدید وزیر ورزش و جوانان از تمرینات تیم ملی هندبال بانوان که عصر امروز صورت گرفت، با تشکر از حضور سجادی در تمرینات تیم ملی هندبال بانوان اظهار داشت: جامعه ورزش علاقمند بود فردی از بدنه ورزش کشور به عنوان وزیر ورزش کشورمان منصوب شود و خدا را شاکریم با تدبیر ریاست محترم جمهور، این اتفاق مبارک افتاد و امروز خوشحالیم دکتر سجادی که قهرمان ملی این کشور هستند و اشراف کامل به فضای ورزش کشور دارند، در راس ورزش کشورمان حضور دارند. 
,
 
,
پاکدل افزود: سجادی در سخنان خود به اهمیت ورزش بانوان بارها تاکید کرده اند و حضور وی در تمرینات تیم ملی هندبال بانوان بعد از سه سفر استانی که داشته اند، موید همین مطلب است. 
,
وی ادامه داد: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان از جون و دل زحمت می کشند و بسیار امیدواریم در مسابقات قهرمانی آسیا بتوانند با کسب سهمیه رقابت های جهانی اسپانیا برای اولین بار تاریخ ساز شوند. همچنین برای اولین بار در یک سال، تیم های ملی نوجوانان و جوانان دختر نیز راهی مسابقات آسیایی خواهند شد تا بتوانیم یکی از شعارهای وزیر ورزش و جوانان که همانا توجه ویژه به بخش بانوان است را جامه عمل بپوشانیم.
,
 
,
رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به تدوین برنامه استراتژیک و عملیاتی در هندبال کشورمان گفت: طبق این برنامه در چند محور تمرکز داریم که مهمترین آن بحث آمایش سرزمینی است. همچنین بحث دانش افزایی مربیان را توسعه داده ایم و از مهرماه مانوئل مونتایا فرناندز، سرمربی تیم ملی هندبال مردان کشورمان کلاس های دانش افزایی مربیان را آغاز خواهد کرد. در این راستا تلاش می کنیم در یک زمان مشخص هندبال کشورمان در بخش بانوان و آقایان پیشرفت کند و در آسیا و جهان خوش بدرخشد.
,
 
,
وی در پایان گفت: امیدوارم ملی پوشان در مسابقات آسیایی خوش بدرخشند و با خبر کسب سهمیه مسابقات هندبال جهانی دل مردم را شاد کنند. 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه