اخبار داغ

از اهمیت نخستین بازی باخبر بودیم؛

جهان‌بخش: شناخت خوبی از عراق داریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم/ بازی با عراق به‌مراتب سخت‌تر از سوریه خواهد بود

جهان‌بخش: شناخت خوبی از عراق داریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم/ بازی با عراق به‌مراتب سخت‌تر از سوریه خواهد بود
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی با عراق به مراتب سخت‌تر از بازی امروز خواهد بود، چون آنها به لحاظ فنی از سوریه بهتر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جهانبخش که به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم های ایران و سوریه انتخاب شد پس از این مسابقه در نشست خبری گفت: اولین بازی در این مسابقات مهم است. از اهمیت بازی خبر داشتیم که باید قدم اول را محکم برداریم. بازی با سوریه حساس بود، چون سه امتیاز آن می‌توانست مسیر را هموارتر کند و قدم‌های بعدی را محکم برداریم. در گروه‌های دیگر نتایجی بدست آمد که نشان می‌دهد مهم نیست مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم. از فردا به فکر بازی با عراق خواهیم بود تا با تمرینات بیشتر به مصاف این تیم برویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره سؤالی مبنی بر اینکه در دوره قبلی انتخابی جام جهانی زننده گل ایران در اولین بازی برابر عراق بود که منجر به صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ شد، گفت: همانطور که گفتید دوره قبلی مقدماتی جام جهانی را با قدرت مقابل عراق شروع کردیم. تفاوت بزرگ آن بازی با امروز، حضور تماشاگران بود که جذابیت بازی را بیشتر کرده بود، اما متأسفانه در این بازی نتوانستیم از آنها به خاطر شرایط کرونا استفاده کنیم.
,
 
,
کاپیتان تیم ملی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شویم. مهم‌ترین تورنمنت برای اینکه بازیکنان خودشان را نشان دهند، جام جهانی است. امروز هم توانستم گل بزنم که این مسئله تلاش همه بازیکنان بود. قطعا می‌توانیم بهتر باشیم. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. می‌توانیم با حضور بازیکنان جوان ترکیب خوبی داشته باشیم و در دیدارهای بعدی سه امتیاز را بگیریم.
,
 
,
جهانبخش در رابطه با دومین دیدار ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر عراق گفت: شناختی خوبی از عراق داریم. آنها تغییراتی داشته‌اند و با حضور مربی هلندی آماده‌تر از قبل شده‌اند. شنیده‌ام اردوهای خوبی را سپری کرده‌اند و می‌دانیم چقدر آماده هستند. عراق در نخستین بازی خود از کره‌جنوبی یک امتیاز گرفت و نشان داد چه تیم متفاوتی شده است. امشب برای شادی کردن وقت داریم و قطعا از فردا آماده بازی با عراق می‌شویم.
,
 
,
وی یادآور شد: بازی با عراق فوق‌العاده سخت می‌شود، چرا که آنها با همه انرژی‌شان می‌آیند. قطعا هم ما از عراق و هم آنها از ما شناخت دارند. باید عراق را به خوبی آنالیز کنیم. بازی با عراق به مراتب سخت‌تر از بازی امروز خواهد بود، چون آنها به لحاظ فنی از سوریه بهتر هستند و اصلا بازی راحتی نخواهد بود. باید با آماده‌سازی بیشتری به فکر بازی با عراق باشیم.
,
 
,
این بازیکن گفت: امیدوارم از بازی بعدی اسکوچیچ، وحید هاشمیان و مربی دروازه‌بان‌ها را داشته باشیم. امیدوار هستیم بازیکنانی که به دلیل مصدومیت یا محرومیت در این دیدار نبودند را در بازی پیش‌رو داشته باشیم تا با قدرت بیشتری به مصاف عراق که سخت‌تر از بازی با سوریه خواهد بود، برویم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه