اخبار داغ

سرمربی و کاپیتان سوریه چه گفتند؟

محروس: ایران را به دردسر انداختیم/ عالمه: حق ما شکست نبود

محروس: ایران را به دردسر انداختیم/ عالمه: حق ما شکست نبود
سرمربی سوریه بعد از باخت مقابل تیم ملی ایران اعلام کرد مستحق باخت نبودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در روز نخست مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا ایران به مصاف سوریه رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. بعد از این بازی سرمربی و کاپیتان سوریه صحبت کردند و از این شکست گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
*محروس: ایران را به دردسر انداختیم
, *محروس: ایران را به دردسر انداختیم,
نزار محروس سرمربی سوریه بعد از این باخت، گفت: در ابتدا باید بگویم بازی خوبی مقابل ایران انجام دادیم و مستحق شکست نبودیم و حداقل نتیجه در این بازی برای ما مساوی بود. به نظرم نتیجه تساوی برای هر دو تیم عادلانه بود. برای این دیدار بازیکنان زیادی در خط حمله، میانی و دفاع به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.
,
 
,
وی درباره کیفیت بازی تیمش افزود: بازیکنان سوریه در هر دو نیمه بازی خوبی انجام دادند و نمایش قابل قبولی داشتند. فرصت های زیادی داشتیم ولی قدر موقعیت های خود را نداشتیم.
,
 
,
سرمربی سوریه در ادامه درباره عملکرد ایران، گفت: تیم ملی ایران بدون شک یکی از ریشه دارترین تیم های آسیاست و در سطح اول این قاره دارد ولی من فکر می کنم ما در بازی امروز این تیم را بسیار دچار سختی کردیم و به دردسر انداختیم. بازیکنان ایرانی قدرت بدنی بالایی دارند و ایران تیمی است که در ارسال توپ های کناری مشهور است. تمام بازیکنان ایرانی سطح بالایی دارند و ما همه این را می دانیم و خیلی خوب این تیم را آنالیز کرده بودیم.
,
 
,
 
,
*عالمه: حق ما شکست نبود
, *عالمه: حق ما شکست نبود,
ابراهیم عالمه دروازه بان و کاپیتان تیم ملی سوریه بعد از باخت تیمش مقابل ایران اظهار داشت: به نظرم  ما در این بازی می توانستیم نتیجه بهتری را کسب کنیم. حداقل در این بازی حق ما نبود شکست بخوریم.
,
 
,
وی افزود: پیش از آغاز مسابقات آمادگی خوبی نداشتیم و نتوانستیم بازی ها تدارکاتی و اردوی خوبی برگزار کنیم. در بازی های آینده تلاش می کنیم تا نتایج مطلوب را کسب کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه