اخبار داغ

دو خبر از تنیس

لیگ تنیس| روز سوم به پایان رسید/ برگزاری پنجمین روز تنیس انتخابی تیم‌ زیر ۱۲ سال

لیگ تنیس| روز سوم به پایان رسید/ برگزاری پنجمین روز تنیس انتخابی تیم‌ زیر ۱۲ سال
سومین روز رقابت های لیگ تنیس ایران با انجام ۲۴ دیدار دیگر انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ رقابت های لیگ تنیس ایران در زمین های دهکده ورزشی چهارباغ پیگیری و با انجام ۲۴ دیدار دیگر مرحله گروهی تیم ها تلاش خود را برای صعود از این مرحله به کار بردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در راند نخست روز سوم، آکادمی تنیس مهذب نیا (ب) با نتیجه ۳ بر صفر از سد فاخر سیرجان عبور کرد، تنیس سنتر با همین نتیجه درنا البرز را برد.
,
بانک صادرات و آروین اسپرت با نتیجه مشابه ۳ بر صفر مقابل تیم های گردشگری دکتر بسکی و‌ آکادمی تنیس مهذب نیا (د) به پیروزی رسیدند، راد سیرجان و هما شرق با همین نتیجه مغلوب رعد پدافند و چوب سنگ شدند.
,
آکادمی تنیس البرز (الف) با نتیجه ۳ بر صفر افزون پلاست کاشان را مغلوب کرد و کلاژگستر سعدآباد با همین نتیجه از سد آکادمی تنیس فرودنیا (ب) عبور کرد. 
,
 
,
با انجام راند دوم‌ مسابقات، ولیرویسز ایران با نتیجه ۳ بر صفر مقابل آکادمی تنیس هانی به برتری رسید، اکادمی تنیس طاهری الف با همین‌ نتیجه مقابل آکادمی تنیس مهذب نیا ج به برتری رسید، آرمان ویدا با نتیجه ۲ بر یک آکادمی تنیس البرز را شکست داد. 
,
پوشاک وانسی ۳ بر صفر آکادمی تنیس داودیان را برد، ولسرویسز با همین‌ نتیجه یاران امیر کبیر را از پیش رو برداشت، باشگاه صنعت و معدن با نتیجه ۳ بر صفر وینر اسپرت را مغلوب کرد، مهرام ۳ بر صفر خانه نو را از پیش رو برداشت و توسعه امین دارو در آخرین دیدار با نتیجه ۲ بر یک آکادمی تنیس بابک را مغلوب کرد. 
,
 
,
و در نهایت با برگزاری راند سوم، آکادمی تنیس آریانا البرز و آکادمی فرودینا الف با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تیم‌ های آکادمی تنیس مهذب نیا (ه) و آکادمی کیا آستانه اشرفیه به برتری رسیدند، آکادمی تنیس کاظمی، آنزو سعدآباد، هیات تنیس قم، آکادمی تنیس طاهری (ب) و‌ آکادمی تنیس مهذب نیا (الف) با نتیجه مشابه ۳ بر صفر تیم های هیات تنیس اردبیل (ب)، هیات تنیس زنجان، آکادمی تنیس فرودنیا (ج)، آکادمی طاهری (ج) را شکست دادند.
,
همچنین بازی تیم های بومرنگ و سیمرغ کلاب مازندران با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده تهران به پایان رسید. 
,
 
,
مرحله گروهی این مسابقات امروز نیز با برگزاری ۲۴ مسابقه ادامه می یابد. 
,
مسابقات لیگ تنیس با جایزه ۳۰۰ میلیون تومانی از ۹ تا ۲۱ شهریور ماه برگزار و از بین تیم های حاضر ۸ تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر سال ۱۴۰۱ را بدست می آورند. 
,
 
,
سرداوری این مسابقات بر عهده حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان است و سینا ابراهیمیان مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.
,
 
,
 
,
*برگزاری پنجمین روز تنیس انتخابی تیم‌ زیر ۱۲ سال
,
روز پنجم رقابت های انتخابی تیم های رده سنی زیر ۱۲ پسران و دختران در تهران ادامه یافت و تنیسورهای پیروز معرفی شدند. 
,
 
,
در بخش دختران، هانا شعبان پور با نتیجه (۱-۶ و ۲-۶) بازی خود را به فردخت علیمی واگذار کرد، صبا خیرمنش با نتیجه (۰-۶ و ۲-۶) از سد فریما فرهی مقدم عبور کرد، غزل رضا زاده با نتیجه ( ۵-۷ و‌ ۶-۷) مقابل نازین پاشا زاده به برتری رسید.
,
در دیگر دیدارهای این مرحله، فردخت علیمی با نتیجه (۰-۶ و ۳-۶) نازنین پاشازاده را شکست داد و صبا خیرمنش (۱-۶ و ۱-۶) از سد غزل رضازاده گذشت.
,
 
,
در بخش پسران، سروش معدنیان با نتیجه  (۱-۶ و ۱-۶) مقابل آیریک عابدین زاده به برتری رسید، آرین چهرازی با نتیجه (۳-۶ و ۳-۶ ) بازی خود را به علی تقی زاده واگذار کرد.
,
امیرعلی طالب زاده مقابل پرهام‌ پارسا به پیروزی رسید، رامتین رافعی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) راستین اکبری را برد، کیارش صادقی با نتیجه ۲ بر یک مقابل امیربردیا کلانتری به پیروزی دست یافت.
,
بردیا ملاحسنی با نتیجه ۲ بر یک مقابل آریا شعبان نژاد پیروز شد و دانیال مشتاقی فر فربد ایمانی را برد. 
,
 
,
در ادامه این رقابت ها امروز با برگزاری ۷ مسابقه پیگیری می شود.
,
مسابقات انتخابی تیم های ملی زیر ۱۲ سال از  ۷  تا ۱۲ شهریور ماه با حضور تنیسورهای منتخب از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران، چهار محال و بختیاری، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، سمنان، کرمان، گلستان و مازندران برگزار خواهد شد. 
,
 
,
نفرات برتر این مسابقات به رقابت های زیر ۱۲ سال غرب آسیا که از تاریخ ۲۹ شهریورماه تا ۳ مهرماه سال ۱۴۰۰ به میزبانی اردن برگزار می شود، اعزام می شوند. 
,
 
,
هنگامه عزیزی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۲ سال دختران و فرهاد صانع به عنوان سرمربی تیم ملی پسران هدایت تیم های ملی کشورمان را بر عهده خواهند داشت.
,
سرداوری این مسابقات بر عهده شهرزاد لازم زاده است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه