اخبار داغ

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان هرمزگان تاکید کرد؛

بازدیدهای میدانی مسوولان از روستاها به رفع مشکلات مردم کمک کند

بازدیدهای میدانی مسوولان از روستاها به رفع مشکلات مردم کمک کند
حجت الاسلام والمسلمین کریمی با بیان اینکه روستانشینان هرمزگانی با مشکلات زیادی همراه هستند، گفت: مسوولان باید بازدید میدانی از روستاها را با هدف تصمیم گیری آگاهانه برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن کریمی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان از روستای جعفرآباد از توابع بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب بازدید کرد.

کریمی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: بسیاری از مدیران و مسئولین در طول سالها به این منطقه رفت و آمد کرده و نسبت به مشکلات و معضلات مردم ساکن در آن آگاهی پیدا کرده اند و به اذعان ساکنین این روستا تنها وعده هایی بی عمل از مسئولین نصیب آنها شده است.

وی ادامه داد:مشکلات این روستا به حدی زیاد بود که نماینده ولی فقیه استان هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده  تصمیم بر این موضوع گرفت که ستاد امربه معروف و نهی از منکر به طور ویژه در این روستا حضور پیدا کنند.

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر و نهی از منکر هرمزگان بیان داشت: در این بازدید که حدود ۴ ساعت طول کشید مردم این روستا مشکلات فراوانی را بازگو کردند که باید خدمتگزاران این مردم آنها را هر چه زودتر عملیاتی و به سرانجام برسانند.

کریمی عنوان کرد: شماری از خانوارهای روستایی مناطق دورافتاده و سخت گذر روستای جعفرآباد از توابع توکهور و هشتبندی شهرستان میناب به دلیل برخی مشکلات هیچ گاه موفق به دریافت شناسنامه  نشده اند و براین اساس از هر نوع امکانات عمومی و خدمات دولتی بی بهره اند.

وی گفت: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب  اسلامی زندگی افرادی از این نوع ، باور پذیر نیست اما باید اعتراف کرد، فاقدین شناسنامه به  دور از هر نوع امکانات و خدمات در استان هرمزگان زندگی می کنند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در پایان این بازدید از تمام مسئولین مربوطه به ویژه مدیر کل ثبت احوال استان هرمزگان و مدیرعامل آبفا هرمزگان درخواست کردند به طور ویژه به مشکلات این روستا رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه