اخبار داغ

بهتر از سلمانی را در لیگ خودمان داشتیم؛

قاسم‌پور: حتی حضور اسکوچیچ کنار زمین هم تفاوتی در عملکردمان ایجاد نمی‌کرد/ با این بازی باید نگران مصاف با عراق باشیم

قاسم‌پور: حتی حضور اسکوچیچ کنار زمین هم تفاوتی در عملکردمان ایجاد نمی‌کرد/ با این بازی باید نگران مصاف با عراق باشیم
کارشناس فوتبال ایران گفت: فکر‌ می‌کنم با حضور اسکوچیچ کنار خط هم کاری از پیش نمی‌بردیم و با این عملکرد باید نگران بازی با عراق باشیم.
[

ابراهیم قاسم پور، کارشناس فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا  درباره عملکرد تیم ملی در بازی با سوریه اظهار داشت: با این همه لژیونرها و بازیکنان با کیفیت باید نتیجه بهتری می‌گرفتیم و این نتیجه قابل قبول نیست. همه می‌گویند بردیم و کافی‌ست. بله ما بردیم و باید از برد خوشحال بود ولی گلی که به ثمر رساندیم تحت تاثیر برخورد به مدافع حریف بود که وارد دروازه شد. ما در خلق موقعیت مشکل داشتیم و در استادیوم خانگی خود با یک مهاجم و با سیستم 4-2-3-1 بازی کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قاسم‌پور درمورد عدم حضور اسکوچیچ تاکید کرد: سرمربی با تلفن تفکرات خودش را به کادرفنی منتقل می کرد ولی این موثر نبود. البته با وجود منفی شدن تست اسکوچیچ حتی اگر او کنار خط هم بود، تغییری در کار تیم ملی ایجاد نمی‌شد.

,

او درمورد بازی با عراق بیان داشت: درست است که عراق با کره مساوی کرد ولی خیلی خوب بود و از سوریه قوی تر و منسجم تر بوده و با این بازی که من از تیم کشورمان دیدم، امیدوارم که نبازیم و کار را خراب نکنیم.

,

کارشناس فوتبال ایران در خصوص دعوت بعضی بازیکنان به تیم ملی تصریح کرد: مربی گری امری ست سلیقه ای و خیلی نمی توان به مربی خرده گرفت ولی به اعتقاد من بازیکنانی با کیفیت تر از امثال جعفر سلمانی در لیگ خودمان وجود داشتند.

,

قاسم پور در خصوص آینده تیم ملی گفت: حتی با وجود این وضعیت موجود ما بهترین تیم گروهمان هستیم و اگر نتیجه نگیریم، صد درصد ناشی از ناتوانی مربی تیم ملی بوده چون همه امکانات بازیکن و سخت افزاری در اختیار او بوده.

,

او در پایان درمورد حضور سجادی به عنوان وزیر ورزش اذعان داشت: او یک ورزشی شناخته شده بوده که آشنایی کافی را با ورزش کشور دارد و توقع داریم او به عنوان یک دلسوز و انسانی پاک و سالم در مبارزه با فساد در ورزش پیشگام باشد و با برنامه ای خوب مشکلات ورزش را برطرف کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه