اخبار داغ

آثاری که از دولت اصلاحات در بدنه نفت جامانده؛

انتصابی سوال‌برانگیز در سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی/ تخلفاتی که با لابی برای انتصاب در بدنه نفت مغفول می‌ماند!

انتصابی سوال‌برانگیز در سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی/ تخلفاتی که با لابی برای انتصاب در بدنه نفت مغفول می‌ماند!
براساس مستندات یکی از افرادی که در سال 98 به دلیل تخلفات بسیار بالا، کمیسیون تخصصی وزارت نفت رای به یک‌سال انفصال خدمت و محروم از پست‌های حساس و کلیدی وی صادر کرد، امروز به پیشنهاد پارس جنوبی و با ارتباط با مجموعه بالادستی در وزارت نفت به عنوان سرپرست در یکی از مجموعه‌های اثرگذار حوزه اشتغال منصوب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مجموعه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس در استان بوشهر قرار دارد که در کنار همه فعالیت‌های مستقیم و غیر مستقیم خود، نقش بسیار اثرگذاری در اشتغال جوانان و اقتصاد کشور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

با توجه به اهمیت آن نیاز است در انتصابات دقت بسیار بالایی توسط مجموعه وزارت نفت با درنظر گرفتن همه موارد قانونی انجام شود.

,

اما گاها دیده می‌شود افرادی که در مجموعه های نظارتی دولت، قوه قضائیه و حتی بازرسی وزارت نفت دارای پرونده های تخلف هستند، اما با لابی‌های بسیار قوی از همه تخلفات آنها چشم پوشی می‌شود و به راحتی فصل جدیدی از ناامیدی را آغاز می‌کند.

,

براساس مستندات پایگاه خبری تحلیلی سپاس خبر یکی از افرادی که در سال ۹۸ به دلیل تخلفات بسیار بالا کمیسیون تخصصی وزارت نفت رای به یک‌سال انفصال خدمت و محروم از پست‌های حساس و کلیدی وی صادر کرد، امروز به پیشنهاد سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس و با ارتباط با مجموعه بالا دستی در وزارت نفت به عنوان سرپرست در یکی از مجموعه‌های اثرگذار حوزه اشتغال منصوب شده است.

,

در بررسی های پایگاه خبری تحلیلی سپاس خبر، وی هیچ گونه تخصصی در حوزه اقتصادی و اشتغال ندارد که نیاز است در کنار تخصص موضوع بومی بودن نیز مورد توجه قرار گیرد.

,

این فرد با تفکر اصلاح طلبانه و جامانده دولت تدبیر و امید، در حال لابی است که در دولت انقلابی مسئولیت همین پست با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کند تا بتواند با تفکر اصلاح طلبانه اما پوشش انقلابی، برای جریان سیاسی خود اثرگذار باشد.

,

براساس شنیده های غیر رسمی وی نیروهایی انقلابی را از سمت‌های زیر مجوعه حذف و  حکم انتصاب برای پست‌های حساس برای افرادی صادر کرده که بسیار از آنها سابقه درخشانی ندارند و برخی نیز دارای سابقه تخلف  هستند. افرادی که در احکام صادره مشخص شده است همه از دست های پنهان جریان اصلاحات هستند.

,

نام و سمت مستقیم این فرد به همراه مستندات این مطلب به جهت حفظ آبرو نزد پایگاه خبری تحلیلی سپاس خبر موجود است و در صورت نیاز منتشر خواهد شد.

,

مجموعه وزارت نفت و مسئولین استان بوشهر باید توجه داشته باشند و در انتصابات از افرادی استفاده شود که اول بومی و یا برای مردم استان بوشهر قابل احترام و بتواند پاسخ گو اشتغال استان باشد و دوم اینکه روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد.

,

افرادی که با لابی و رانت های سیاسی سعی دارند در پست های حساس قرار گیرند، قطعا دردی از مردم دوا نخواهند کرد و بعداز مدتی خسارت های پنهان آنان نمایان خواهد شد.

,

پایگاه خبری تحلیلی سپاس خبر آمادگی دارد تا پاسخ مجموعه وزارت نفت و مدیر سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس و وزارت کتعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص این موضوع منتشر یا هر گونه مکاتبه داشته باشد.

,

این مطلب بدون هیچ نیت سویی نوشته و منتشر شده است و صرفا برای جلوگیری از تخلفات احتمالی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه