اخبار داغ

اعتیاد تحریم!

اعتیاد تحریم!
اقدامات آمریکایی ها نشان می دهد که آن ها به تحریم کردن اعتیاد پیدا کرده اند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، شاید خیلی ها فکر می کردند که دولت بایدن با دولت ترامپ و دولت های قبل از آن در خصوص روابط با ایران متفاوت عمل کند اما این تفکری اشتباه و ناشی از عدم شناخت درست آمریکا بود.

اقدامات دولت بایدن در قبال ایران یکی پس از دیگری این موضوع را تایید می کند و نشان می دهد آمریکا در کلان سیاستی مخالف با ایران دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,

, ,

در جدیدترین اقدام آمریکایی ها 4 شهروند ایرانی را تحریم کردند. اقدامی که نشان دهنده اعتیاد آمریکایی ها به تحریم ایران است.

,

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نام 4 شهروند ایرانی به فهرست اشخاص تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه این وزارخانه به شمار می‌رود، اضافه شده است.

,

وزارت خزانه‌داری آمریکا طی این بیانیه مدعی شده است که این 4 شهروند ایرانی عضو یک شبکه اطلاعاتی بوده و در صدد انجام عملیات اطلاعاتی علیه مخالفان حکومت ایران در خاک آمریکا بوده‌اند.

,

اواخر تیرماه امسال وزارت دادگستری آمریکایی در ادعایی مضحک از خنثی‌سازی تلاش عوامل اطلاعاتی ایران برای ربودن یکی از مخالفان حکومت ایران خبر داد؛ ادعای بی‌اساسی که مقامات ایرانی آن را تلاشی مذبوحانه برای فرافکنی و منحرف کردن افکار عمومی از جرایم اطلاعاتی آمریکا در سایر کشورها خواندند.

,

به گزارش مرصادنیوز، البته این اولین اقدام دولت بایدن در قبال ایران نبود و به نظر می رسد که آخرین هم نباشد.

, مرصادنیوز,

, ,

در همین خصوص سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدام خزانه داری آمریکا در قرار دادن نام چهار شهروند کشورمان در فهرست تحریم های آمریکا  به اتهامات موهوم، اظهارداشت: متاسفانه مقامات فعلی آمریکا مسیر شکست‌خورده دولت قبلی را طی میکنند. حامیان و کاسبان تحریم در آمریکا جعبه ابزار تحریمی خود را در اثر مقاومت حداکثری ایران خالی دیده اند و این بار با توسل به سناریوهای هالیوودی، تلاش دارند حیات برگرفته از فضای تحریمی را برای خود زنده نگه دارند.

,

سخنگوی وزارت امورخارجه افزود: واشنگتن بداند راهی جز ترک اعتیاد تحریمی خود و استفاده از ادبیات و رفتار  محترمانه در قبال تهران ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه