اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

دستاوردهای ایران اسلامی باید تیتر اول اخبار کشور باشد/ سرعت پیشرفت جمهوری اسلامی؛ غیرقابل تحمل برای دشمنان

دستاوردهای ایران اسلامی باید تیتر اول اخبار کشور باشد/ سرعت پیشرفت جمهوری اسلامی؛ غیرقابل تحمل برای دشمنان
عباس سلیمی نمین با اشاره به ضعف تبلیغاتی جبهه داخلی گفت: سرعت پیشرفت جمهوری اسلامی برای دشمنان قابل تحمل نیست پس باید دستاورد عظیم جمهوری اسلامی تیتر اول اخبار داخلی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس سلیمی نمین، کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار مرآت با اشاره به تلاش گسترده دشمن در زمین گیر کردن جمهوری اسلامی گفت: بر خلاف تبلیغات گسترده، پرهزینه و پرحجمی که امروز علیه ملت ایران صورت می گیرد پیشرفت ایران اسلامی در تمام ابعاد سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و علمی و پژوهشی چشم گیر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

سلیمی با بیان اینکه تحمل سرعت پیشرفت جمهوری اسلامی برای دشمنان قابل تحمل نیست خاطر نشان کرد: ملت ایران مسیری را انتخاب کردند که توسعه روزافزون صنعتی، نظامی و های تکنولوژی را به همراه دارد و تحمل این موضوع برای دشمنان ما بسیار سخت است زیرا اگر چنین نبود تحریم ها اینگونه افزایش پیدا نمی کرد.

,

وی افزود: اگر ما در مسیر پیشرفت قرار نداشتیم دلیلی بر افزایش تحریم ها توسط دشمنان وجود نداشت و این دشمنی های روز افزون نشان دهنده عدم توقف رشد ملت ایران است که پیشرفت های بسیار خوبی را ازآن خود کرده است.

,

این کارشناس سیاسی با اشاره به ضعف تبلیغات تصریح کرد: هزینه زیاد دشمن برای تبلیغات دلیل بی توجهی و ضعف تبلیغاتمان نخواهد بود و باید دستاورد های عظیم جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شود.

,

وی ادامه داد: دشمن با پول بسیار زیادی که برای دشمنی با ایران در نظر گرفته حتی آدم خرید و فروش می کند؛ درست مانند افرادی که قبل از سال 88 در ایران بودند و امروز خود را به شبکه های انگلیسی و آمریکایی و عربستانی فروخته اند.

,

وی با بیان اینکه دستاوردهای ایران اسلامی باید تیتر اول اخبار کشور باشد عنوان کرد: در موضوعات مشابه تبلیغات به حدی ضعیف بوده که اصل توامندی ایران اسلامی زیر سوال رفته و به موضوعات حاشیه ای و کذب پرداخته می شود در صورتی که می بایست به اندازه قوی عمل کنیم تا دستاورد های عظیم کشور به خوبی دیده و تبیین شود.

,

سلیمی یادآور شد: این شرایط بی لیاقتی یا عدم توجه یا اولویت ندادن در جهت گیری های رسانه ای است و اگر درست دنبال شود تاثیر متفاوتی خواهد داشت زیرا ما در زمینه های مختلف پیشرفت های چشم گیری داشتیم اما برخی مسائل این پیشرفت ها را تحت تاثیر قرار داده و به حاشیه کشانده است و باید تمرکز بر برطرف کردن مشکلات در سطوح مختلف باشد.

,

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه مشکلات در کشور دلایل گوناگونی دارد اظهار کرد: مشکلات در سطوح مختلف دلایلی مانند تحریم و کم کاری های آقای روحانی در 8 سال اخیر داشته اما امروز باید با توجه ویژه به دستاورد ها و پتانسیل های داخلی، تمرکز ویژه بر روی مشکلات داشته باشیم.

,

وی افزود: اگر تمرکز ویژه بر مشکلات داشته باشیم قادر خواهیم بود توجهات را به دستاوردها در شرایط سخت تحریم معطوف کنیم و اگر چنین اقدامی نشود مردم به راحتی مشکلات مربوط به برق و آب را به موشک و نانوتکنولوژی و ... ربط خواهند داد.

,

سلیمی با اشاره به اولویت بندی رفع مشکلات کشور تاکید کرد: امروز باید از موضوعات حاشیه ای صرف نظر کنیم و به اولویت کشور که مشکلات اقتصادی و معشیت مردم و کرونا است بپردازیم زیرا کوچکترین حرکت حاشیه ای باعث فشار رسانه ای دشمن خواهد شد.

,

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه رابطه مستقیم میان کرونا و مشکلات اقتصادی وجود دارد توضیح داد: کرونا به اقتصاد و ومعیشت مردم آسیب جدی وارد کرده و امروز با تلاش بیشتر می بایست تزریق واکسن تسریع و مشکلات اقتصادی جامعه رفع شود تا اقدامات رسانه ای دشمن در کشور تاثیرگذار نباشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه