اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان:

زائرسرای خراسان شمالی در آستانه واگذاری به سایر استان‌ها/ نیازهای مجموعه علوم پزشکی استان برآورده شود

زائرسرای خراسان شمالی در آستانه واگذاری به سایر استان‌ها/ نیازهای مجموعه علوم پزشکی استان برآورده شود
حجت الاسلام رضا نوری با اشاره به اینکه هشت سال از واگذاری زمین جهت احداث زائرسرا می گذرد، گفت: در این مدت اقدام خاصی صورت نگرفته است و اعلام شده است که اگر تا انتهای سال کار آغاز نشود، این سهمیه از استان گرفته خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی با اشاره به اینکه در سال ۹۲ زمینی به هر استانی برای افتتاح زائرسرا داده شد، اظهارکرد: تاکنون در ۱۷ استان این زائرسرا ایجاد و به بهره برداری رسیده است، اما متاسفانه‌ در خراسان شمالی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, ،,

حجت الاسلام رضا نوری گفت: ساخت زائرسرا طبق برآورد، بالغ بر پنجاه میلیارد تومان هزینه نیاز دارد و قطعا با مبالغ خیریه ساخته نخواهد شد.

,

وی ادامه داد: طبق بررسی ها مقرر شد که استانداری مبلغی را متقبل شود، همچنین تفاهم نامه‌هایی نیز با خیران بسته شد، اما به دلیل گرانی ها عقب نشینی هایی صورت گرفت.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه در این رابطه با صنایع هم صحبت کردیم، گفت: اگر کار شروع نشود تا پایان سال زمین از استان تحویل گرفته می شود که برای شروع اولیه مبلغ ۱۰ میلیارد تومان نیاز است.

,

وی ادامه داد: در عرصه رسانه و خبرنگاری، اگر به درستی اطلاع رسانی نشود، یک خبر، منشأ یک فتنه، آبروریزی و حتی موجب تخریب و گاهی اوقات باعث توقف تعالی و رشد شود.

,

وی با بیان اینکه یک مجموعه خبری می تواند موجی را در جامعه ایجاد کند، افزود: هرچند رسانه ها تصمیم گیر نیستند ولی تصمیم ساز هستند، بنابراین دقت در نقل سخنان و حادثه بسیار مهم است.

,

حجت الاسلام رضا نوری گفت: کسی که کار خبری انجام می دهد، باید پوشش خبری عام را در اولویت داشته باشد و مجموعه خاصی را در برنگیرد.

,

وی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در استان در رابطه با موضوع کرونا وظیفه اجرایی برعهده ندارد، افزود: اما بارها اهمیت موضوع در خطبه ها مطرح شده است و در رابطه با موضوع درمان و حمایت های مالی از دستگاه هی مختلف دعوت و جلساتی برگزار شده است تا دستگاه ها خدماتشان را ارائه کنند.

,

حجت الاسلام نوری گفت: همچنین در رابطه با حمایت از مجموعه علوم پزشکی استان با استاندار نیز بارها جلساتی برگزار شده است که هر امکاناتی که این مجموعه نیاز دارد باید در اختیارشان گذاشته شود.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کرونا را موضوع اول کشور خواندند، گفت: براین اساس اعلام آمادگی کردیم که نه تنها مصلی بجنورد، بلکه در سایر شهرستان‌ها نیز مصلی ها و محل‌های برگزاری نماز جمعه در صورت نیاز در اختیار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای درمان بیماران کرونایی قرار بگیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه