اخبار داغ

آیت‌الله علم‌الهدی:

اوقاف خراسان رضوی ۱۲۴ هزار بسته معیشتی توزیع کرد

اوقاف خراسان رضوی ۱۲۴ هزار بسته معیشتی توزیع کرد
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از توزیع ۱۲۴ هزار بسته معیشتی در خراسان رضوی در رزمایش شمیم حسینی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌توس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در رزمایش سراسری کمک مؤمنانه با عنوان شمیم حسینی که ظهر امروز به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، با تقدیر از زحمات رئیس سازمان اوقاف اظهار داشت: خوشبختانه نهاد مقدس سازمان اوقاف از ابتدای مدیریت حجت الاسلام خاموشی با یک انقلاب روشنایی مواجه بود و مدیریت او یک مدیریت ارزشمند محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,

وی درباره رزمایش شمیم حسینی گفت: رزمایش شمیم حسینی یک اقدام به موقع و سازنده و گره‌گشا خواهد بود. خوشبختانه اداره کل اوقاف استان خراسان رضوی برای دستگیری از فقرا اقدامات خوبی انجام داده است.

,

امام جمعه موقت مشهد مقدس خاطرنشان کرد: اداره کل اوقاف خراسان رضوی در انجام کمک‌های مومنانه اعم از اعطای بسته‌های معیشتی و کپسول‌های اکسیژن سهم بسزایی داشته است که تنها در رزمایش شمیم حسینی ۱۲۴ هزار بسته معیشتی به ارزش هفت میلیارد تومان به فقرا کمک کرده است.

,

آیت‌الله علم‌الهدی بیان داشت: همچنین در کمک‌های مومنانه آستان قدس رضوی هم در زمان تولیت حجت‌الاسلام مروی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است و در این زمینه به اداره کل اوقاف همواره کمک کرده است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه