اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا:

صحنه‌سازی رسانه‌ای دشمن علیه واکسن داخلی/ناتوان جلوه دادن ایران در عرصه تکنولوژی، هدف دشمنان است

صحنه‌سازی رسانه‌ای دشمن علیه واکسن داخلی/ناتوان جلوه دادن ایران در عرصه تکنولوژی، هدف دشمنان است
امیری با اشاره به هجمه رسانه ای دشمن در مورد واکسن ایرانی، گفت: دشمن این روزها همه تلاش خود را به کار گرفته تا مردم را از دریافت واکسن منصرف کند که برای این برنامه، کارشناسان قلابی را در شبکه های رسانه ای و ماهواره ای خود دعوت می کند تا بگویند واکسن ایرانی عوارض دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر علی حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: دشمنان در فرآیند تولید واکسن ایرانی، تلاش کردند تا ایران را در این عرصه علمی ناتوان نشان دهند و اقداماتی انجام دادند که بگویند ایران در تکنولوژی روز دنیا توانایی تولید واکسن ندارد اما دانشمندان جمهوری اسلامی ایران پای کار آمدند و ساخت چند نوع واکسن کرونا را در دستور کار قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: زمانی که دشمنان متوجه توان دانشمندان ایران در عرصه تولید واکسن شدند دستور کار خود را عوض کرده و سعی کردند اختلالاتی ایجاد کنند تا مانع پیشرفت ایران در این عرصه شوند، از سوی دیگر مدام تکرار کردند که واکسن تولیدی ایران، تاییدیه بهداشت جهانی ندارد و می تواند خطرناک باشد.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا تصریح کرد: در این میان، صحنه سازی های رسانه ای دشمن آغاز شد که در این راستا هر اتفاقی را مرتبط به واکسن می کردند که هدفشان از این کار مانع تراشی برای تزریق واکسن برکت در بین مردم بود.

,

امیری با اشاره به هجمه رسانه ای دشمن، خاطر نشان کرد: دشمن این روزها همه تلاش خود را به کار گرفته که مردم را از دریافت واکسن منصرف کند البته برای این برنامه، کارشناسان قلابی را در شبکه های رسانه ای و ماهواره ای خود دعوت می کند تا بگویند واکسن ایرانی عوارض دارد.

,

وی با تاکید بر روشنگری در این راستا بیان کرد: افسران جنگ نرم باید در این ایام روشنگری و بصیرت افزایی نمایند که اول مردم را به دریافت واکسن تشویق و ترغیب نمایند و سپس یکی از بهترین واکسن ها، واکسن برکت ایرانی بوده و ضروری است تا با هجمه دشمن مقابله کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه