اخبار داغ

توپ شهرداری در میدان مردم؛

منطقه گلزار دهدشت، نمایشگاهی از ناکارامدی مدیران شهری + عکس

منطقه گلزار دهدشت، نمایشگاهی از ناکارامدی مدیران شهری + عکس
برخی از شهروندان با ابراز گلایه از وضعیت نامناسب معابر دهدشت در منطقه گلزار، این منطقه شهری را نمایشگاهی از ناکارآمدی مدیران ارزیابی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس وضعیت کانال هدایت آب در کوی گلزار و تجمع زباله ها در وضعیت هشدار دهنده ای قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

واحد خدمات شهری شهرداری‌ باید از  یکی از فعالترین واحدها به شمار آید  و اهمیت آن به حدی است که شهردار روزانه و به صورت هفتگی  وضعیت کوچه های،خیابان ها و کانال های آب شهر بازدید کند چرا که وضعیت بهداشتی در شهرها  آنقدر مهم و حیاتی است که شهرداری ها و شبکه های بهداشت و درمان همواره با انجام اقدامات تأثیر گذار به عنوان متولیان اصلی در امر سلامت همگام و همراه باشند.

,

وضعیت زننده و صحنه‌های بسیار بد انبوه زباله‌ها و فاضلاب در کانال سیل گلزار و انتشار بوی نامطبوع، داد مردم را در منطقه گلزار شهر دهدشت درآورده  و در این روزهای گرم شهریورماه انبوه زباله‌ها حکایت از عدم نظافت چند ماهه دارد و ساکنان  این منطقه  از بی‌مدیریتی شهرداری در نظافت آن گلایه های زیادی دارند.

,

کشاورز یکی از ساکنان منطقه گلزار که خانه اش کنار سیل بند واقع شده است با گلایه از عدم مدیریت شهری به خبرنگار صبح زاگرس گفت: مدیریت‌های مختلف شهرداری،در رسانه ها با وعده های بدون عمل  از مسقف کردن این سیل بند خبر می دهند و همچنان وعده های پوچ تمام همت مسئولان است.

,

میرزایی شهروند دهدشتی با اشاره به اینکه این منطقه از دهدشت قدمت دیرینه دارد و از اولین محله های شهر محسوب می شود گفت: منطقه گلزار شهر دهدشت هیچ شباهتی به مناطق شهری نداشته و  بوی تعفن  فاضلاب، ارامش را در تمام فصل ها از مردم گرفته است.

,

میرزایی عنوان کرد: در گذشته حداقل از آب بندها، استفاده می کردند و چند وقت یک بار، کانال را تمیز می کردند، اما از سال گذشته تا کنون کمتر شاهد این قضیه بودیم.

,

بهادری شهروند و ساکن منطقه گلزار دهدشت به خبرنگار ما گفت: وضعیت نامطلوب فاظلاب، موجب شده است تا املاک این منطقه از وضعیت قیمتی پائینتری نسبت به سایر مناطق برخوردار باشد .

,

وی با تاکید بر اینکه بدون شک شهردار، فرماندار، مدیران و مسئولان بیمارستان و مراکز بهداشتی شهرستان حاظر به اقامت در این منطقه نیستند ابراز داشت: مسئولان به جای ساخت و ساز در مناطق خوش نشین به داد شهروندان گلزاری برسند.

,

 معاون خدمات  شهردار دهدشت در این خصوص گفت: مطالبه حق مردم است و ما به عنوان نیروی شهرداری وظیفه داریم شهر را برای شهروندان تمیز و پاکیزه کنیم.

,

لطف‌الله درخشان افزود: در قسمت، بانک صادارات و پایانه مسافربری اقدام به مسدود کردن آب بندها کرده،  که با رهاسازی سیل بند تمیز خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: شهرداری دهدشت در زمینه نیروهای خدماتی دچار کمبود نیرو بوده اما با همین مشکل کمبود نیرو  اما مرتب جداول و فاضلاب را تمیز می‌کند.

,

درخشان با اشاره به بوی بسیار بد برخی جداول شهری، گفت: کف بیشتر جداول سطح شهر قدیمی و فرسوده است و این عامل سبب تجمع لجن در جدول می‌شود در همین رابطه شهرداری دهدشت باتوجه به توان و بضاعت موجود در حال بازسازی برخی از کانال های فرسوده شهر است.

,

معاون خدمات شهردار دهدشت با بیان اینکه جداول فاضلاب میدان مرکزی و خیابان‌های اصلی شهر هر روز تمیز می‌شوند، عنوان کرد: برای جلوگیری از بوی بد زباله‌ها، هفته‌ای یکبار سیل‌بندهای سطح شهر را تمیز می‌کنیم اما متأسفانه مردم و شهروندان اصلأ رعایت نمی‌کنند و زباله‌های خود را داخل جدول می‌ریزند.

,

وی تصریح کرد: ماشین بزرگ حمل زباله شهرداری دچار مشکل شده اما با اینهمه زباله‌های مردم هر روز جمع‌آوری می‌شود و نگذاشتیم در این زمینه مشکلی پیش بیاید تا جایی که تراکتور اجاره کردیم و زباله‌های شهر را جمع‌آوری می‌کنیم.

,

درخشان با اشاره به همکاری مردم و شهروندان برای داشتن یک شهر تمیز و زیبا، خاطرنشان کرد: شهر خوب و تمیز را شهروند خوب می‌سازد پس از مردم انتظار داریم در این زمینه با ما همکاری کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

خبرنگار: ابید

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه