اخبار داغ

رئیس ستاد اربعین استان تهران:

استان تهران در اربعین ۱۴۰۰ تعداد ۵ هزار نفر سهمیه دارد

استان تهران در اربعین ۱۴۰۰ تعداد ۵ هزار نفر سهمیه دارد
رئیس ستاد اربعین استان تهران از سهمیه پنج هزار نفری استان تهران در اربعین ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و نداشتن کارت واکسیناسیون زائران بازگردانده می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه ستاد اربعین استان تهران با اشاره به اینکه همواره رعایت پروتکل‌های بهداشتی از موارد مهم و اساسی در ایام کرونایی محسوب می‌شود اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین و برگزاری راهپیمایی باشکوه اربعین و با توجه به اینکه امیدوار بودیم امسال محدودیت‌ها برطرف شود اما این مورد برطرف نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
محسنی بندپی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده استان تهران دارای ۵ هزار سهمیه برای زیارت امسال اربعین دارد گفت: یکی از شروط کشور عراق برای پذیرش زائرین و خادمین مواکب اربعین که در ستاد ملی کرونا هم اعلام شد، آن است که زائران هر ۲ دُز واکسن را تزریق کرده و دارای کارت واکسن باشند.
,
 
,
استاندار تهران با اشاره به اینکه تا پایان این هفته دوز دوم افراد تزریق شود تا ایمنی لازم را ایجاد شود افزود: در حوزه انتخاب مواکب برای حضور در مراسم اربعین ضروری است که حوزه سلامت و خدمات آن‌ها بررسی شود.
,
 
,
وی عنوان داشت: ضرورت دارد که در بین موکب‌داران فردی که بدون کارت واکسیناسیون نباشد که به عراق سفر کرده باشد چرا که در این صورت ناچارا زائر بازگردانده خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه