اخبار داغ

پیگیری سوژه مردمی؛

ساکنان مهرشهر خواستار آسفالت معابر خاکی هستند/ عدل: اجرای آسفالت در این منطقه با قدرت در حال انجام است

ساکنان مهرشهر خواستار آسفالت معابر خاکی هستند/ عدل: اجرای آسفالت در این منطقه با قدرت در حال انجام است
ساکنان مهرشهر از عدم آسفالت برخی از معابر در این منطقه گلایه داشته و خواستار آسفالت معابر خاکی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، اهالی کوچه ولی عصر ۲۸ در منطقه مهرشهر از عدم آسفالت این کوچه گلایه داشته و خواستار پیگیری شدند.

باقری یکی از اهالی این منطقه در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: علی رغم اینکه فاضلاب کشی در این کوچه به اتمام رسیده اما اقدامی برای آسفالت انجام نشده است.

وی افزود: بارها برای پیگیری این موضوع به شهرداری مراجعه کردیم اما اقدامی صورت نگرفته است.

باقری گفت: گردوخاک ناشی از رفت و آمد خودروها و وزش باد و بیشتر شدن گردوخاک، مردم را اذیت می‌کند.

وی از شهرداری بیرجند درخواست کرد برای آسفالت این منطقه اقدام شود.

علی عدل سرپرست شهرداری بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: خیابان های مهرشهر با قدرت در حال آسفالت است.

وی افزود: در حال حاضر همکاران ما در حال آسفالت خیابان لاله و بعد از آن خیابان عمار هستند. آسفالت معابر ولی‌عصر نیز در دستور کار است. آسفالت معابر به صورت نوبتی و یکی پس از دیگری انجام می‌شود.

سرپرست شهرداری بیرجند بیان کرد: اگر مشکلات زیرساختی از جمله گاز، آب، برق و فاضلاب در برخی از مناطق مهرشهر برطرف شود آسفالت انجام خواهد شد.

عدل با بیان اینکه ۹۰ درصد معابر مهرشهر آسفالت شده و تنها ۱۰ درصد باقی مانده، گفت: بسیاری از معابری که در حال حاضر در مهرشهر آسفالت می‌شود، ساکنان حق شهرداری را پرداخت نکرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

بیش از ۲۸ هزار متر مربع از معابر خاکی مهرشهر آسفالت شد

, بیش از ۲۸ هزار متر مربع از معابر خاکی مهرشهر آسفالت شد, بیش از ۲۸ هزار متر مربع از معابر خاکی مهرشهر آسفالت شد,

وی با بیان اینکه بیش از ۲۸ هزار متر مربع از معابر خاکی مهرشهر در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۰ آسفالت شد، اظهار کرد: ارائه خدمات از سوی شهرداری به شهروندان در شمال و جنوب شهر متناسب و به طور یکسان است.

,

سرپرست شهرداری بیرجند گفت: هدف و برنامه اصلی شهرداری بیرجند، شهری بدون کوچه خاکی است. طبق برنامه‌ریزی همه خیابان‌ها و کوچه‌های بیرجند از نعمت آسفالت بهره‌مند خواهند شد و این اقدامات در راستای تأمین امنیت و تسهیل تردد شهروندان و ساماندهی وضعیت معابر شهری در حال اجراست.

,

عدل عنوان کرد: توجه به کیفیت معابر به عنوان شریان‌های اصلی شهر تاثیر بسزایی در هدایت و کنترل ترافیک شهر خواهد داشت، از این رو اهمیت و ضرورت اجرای آسفالت جهت تامین رفاه شهروندان، بسیار مهم و ضروری است.

,

وی تصریح کرد: آسفالت بلوار همت، معابر شهید شوشتری، معابر امیرکبیر و فرعی‌های آن ، خیابان دکتر حسابی، معابر ابن سینا و فرعی های آن، خیابان الهیه، ابوذر غفاری، لاله، عمار، حر و ……. از ابتدای سال تا کنون انجام شده است.

,

سرپرست شهرداری بیرجند عنوان کرد: آسفالت معابر خاکی مهرشهر بیرجند از درخواست‌های ساکنان این منطقه بوده که به دلیل عدم اجرای شبکه فاضلاب شهری تا مدتی امکان پذیر نبوده است.

,

عدل خاطر نشان کرد: شهرداری آمادگی دارد در صورت اجرای شبکه آب و فاضلاب در مهرشهر تمام معابر خاکی مهرشهر را آسفالت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه