اخبار داغ

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مطرح کرد؛

تولید بیش از ۱۰ نوع محصول غذایی در کارگاه‌های اشتغالزایی زندان‌های سمنان

تولید بیش از ۱۰ نوع محصول غذایی در کارگاه‌های اشتغالزایی زندان‌های سمنان
علی عرب در خصوص حمایت از خانواده های زندانیان در سمنان، گفت: با ایجاد کارگاه محصولات غذایی در مرکز استان بیش از ۲۰ نفر از خانواده های زندانیان نیازمند مشغول به کار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عرب مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، از ایجاد کارگاه تولید مواد غذایی در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: این کارگاه تحت عنوان تولیدات محلی و خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای خانواده های زندانیان نیازمند ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

عرب با اشاره به کار روزانه این خانواده ها در کارگاه، افزود: خانواده ها به صورت ساعتی در این مکان مشغول به فعالیت هستند و به صورت ساعتی از انجمن حقوق دریافت می کنند.

,

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان سمنان با بیان اینکه این خانواده ها با توجه به شرایط ویژه ای که دارند و در جایی مشغول به کار نیستند این فضا برایشان آماده شده است، عنوان کرد:با ایجاد کارگاه محصولات غذایی در مرکز استان بیش از 20 نفر از خانواده های زندانیان نیازمند مشغول به کار شدند.

,

وی با اشاره به تولیدات متنوع و متناسب با فصل های مختلف در این کارگاه، بیان کرد: انواع مختلف محصولات اعم از سبزی، رب، رشته، آبغوره، سرکه، آبلیمو و... در این کارگاه تولید شده و آماده تحویل می شود.

,

عرب با بیان اینکه بیشتر تولیدات این کارگاه مصرف روزانه آشپزخانه زندان خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه زندان نیازمند به این مواد اولیه است این افراد مواد اولیه را تولید کرده و در اختیار زندان قرار می دهند.

,

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان سمنان با اشاره به درآمد بیش از 10 میلیون تومانی این کارگاه، خاطر نشان کرد: این در آمد حاصل از کارگاه در پایان بین افراد تقسیم خواهد شد تا مشکلات مالی این افراد به شکلی حل شود.

,

وی با بیان اینکه این اولین وتنها کارگاه انجمن حمایت از زندانیان استان است، تشریح کرد: این کارگاه برای اولین بار در مرکز استان سمنان افتتاح شده و تا کنون در شهرستان های دیگر این اتفاق رخ نداده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه