اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان مطرح کرد؛

رونق و جهش تولید زیربنای حل بسیاری از مشکلات کشور/ رفع موانع راهی برای بازگشایی مشکلات صنعت

رونق و جهش تولید زیربنای حل بسیاری از مشکلات کشور/ رفع موانع راهی برای بازگشایی مشکلات صنعت
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه رونق و جهش تولید زیربنای حل بسیاری از مشکلات کشور است، گفت: ما با ایجاد رونق وجهش تولید می‌توانیم کشور را در مسیر و ریل گذاری پیشرفت و توسعه قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با بیان اینکه جهش تولید یکی از مهم‌ترین شعارهایی که باید به آن جامه عمل پوشاند، گفت: تحقق شعار جهش تولید در گرو کار جهادی و انقلابی است وهمه ما باید ر این راه تلاش نمائیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

کاشفی با اشاره به تلاش های سازمان بسیج مستضعفین و سپاه استان جهت بازدید و رفع موانع تولید از واحدهای مختلف در استان، تصریح کرد: به منظور رفع موانع تولید در تلاش هستیم حلقه وصل دستگاه های مختلف در سطح استان باشیم تا گره ای از مشکلات صنعت  باز کنیم.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه جنس سپاه از مردم است و همراه بودن با مردم را برای خود افتخار می دانیم، افزود: برای رفع مشکلات اقتصادی هموطنان‌ و رونق تولید حداکثری در کشور، از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

,

وی با اشاره به اینکه جهش تولید آثار مختلفی دارد که در بعد اقتصادی مهمترین آن‌ها خودکفایی صادرات تامین مصارف داخلی و ارزآوری است، افزود: جهش تولید در بعد روانی، عزت ملی اعتماد به نفس و به دنبال آن اعتماد اسلامی و وحدت  را به ارمغان خواهد آورد.

,

کاشفی با بیان اینکه رونق و جهش تولید زیربنای حل بسیاری از مشکلات کشور است، تصریح کرد: ما با ایجاد رونق وجهش تولید می‌توانیم کشور را در مسیر و ریل گذاری پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با تاکید بر اینکه ایجاد جهش اقتصادی شدنی است فقط کمی اراده و ایمان می خواهد، اظهار داشت: با وجود مدیران کارآمد و دارای روحیه جهادی و تفکر بسیجی غلبه بر مسائلی مانند تورم، گرانی، بیکاری،و ...  امری شدنی است و به کارگیری منابع غنی کشور نیازمند تدبیر همین مدیران است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه