اخبار داغ

فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه طرح صاعقه؛

کشف ۱۷۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری از مرزهای کشور

کشف ۱۷۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری از مرزهای کشور
فرمانده مرزبانی ناجا از اجرای طرح صاعقه و کشف ۱۷۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری در مرزهای کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمدعلی گودرزی با اشاره به اجرای طرح عملیاتی صاعقه (جمع آوری و مقابله با قاچاق سلاح و مهمات) در مرزهای کشور، گفت: مرزبانان مجاهد نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و جدیت مبارزه با جمع آوری و مقابله با قاچاق سلاح و مهمات، موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه برخورد قاطع مرزبانان با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در مرزها ادامه دارد، افزود: در اجرای طرح صاعقه، مرزبانان موفق شدند، ۱۷۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری و مقادیر زیادی مهمات را که قاچاقچیان قصد وارد کردن به داخل کشور را داشتند، کشف کنند.
,
 
,
وی با اشاره به دستگیری ۵۸ متهم در این طرح، تصریح کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با اقتدار و صلابت با اجرای این طرح، مناطق آلوده مرزی را پاکسازی کرده و موضوع همچنان در دستور کار مرزبانان است.
,
 
,
وی با بیان اینکه میزان کشف سلاح جنگی و شکاری در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: در راستای اجرای طرح صاعقه مرزبانان موفق شدند، دو عدد مجسمه عتیقه طلا به وزن تقریبی ٤٣٥ گرم، ۵۴۶ هزار لیتر سوخت قاچاق، ۹۳۲ هزار نخ سیگار قاچاق و ۱۲۵۴ راس احشام (سبک و سنگین) از قاچاقچیان کشف کنند و آنها تحویل مقامات قضائی شدند.
,
 
,
سردار گودرزی با اشاره به کشف ۳۶ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون که عمدتا با درگیری با سوداگران مرگ بوده است، گفت: در اجرای طرح مذکور مرزبانان موفق شدند، ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.
,
 
,
وی تعامل دستگاه قضائی و مرزبانی نیروی انتظامی در اجرای طرح‌های عملیاتی در مناطق مرزی را مطلوب توصیف و بیان کرد: با تلاش مرزبانان در سال جاری نسبت به مدت مشابه ۱۷ درصد دستگیری قاچاقچیان افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و سودجویان بدانند مرزبانان نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی کوچکترین تحرک در نوار مرزی و آبی را زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه