اخبار داغ

امام جمعه اصفهان:

نمایش ارزش‌های اسلام با مکان های لاکچری سازگاری ندارد

نمایش ارزش‌های اسلام با مکان های لاکچری سازگاری ندارد
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: حفظ آثار و نشر ارزش ها با خیلی تشریفات ساختمانی سازگار نیست، چرا که مکان هایی را که می‌خواهیم ارزش های اسلام را نشان دهیم نباید لاکچری کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز در آیین معارفه سرهنگ پاسدار محمد رضایی مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان، اظهار کرد: چندسالی است که برنامه های  نظامی در سطح دنیا درحال برگزاری است و برگزاری این برنامه ها با اهداف ایجاد صلح، دوستی و مودت و اتحاد کشورها و مبارزه با ظلم و امپریالیسم انجام می‌شود، و به جهت اینکه این اهداف مورد توجه کشور جمهوری اسلامی ایران می‌باشد ماهم در این مسابقات شرکت کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد افزود: در بند ۷ بنیاد درخصوص نشر ارزش ها برای سایر ملل نوشته شده است، به همین علت کتاب اطلس نبردهای ماندگار را ما به کشورهایی که در این مسابقات حضور پیدا کردند اهدا کردیم.

,

وی با اشاره به مسابقات اخیر ارتش های جهان در استان اصفهان ابراز کرد: در همین مسابقات اخیر اربابان صلاح آنچنان راجع‌به جنگ صحبت شد و از محور مقاومت های ایران برایشان توضیح داده شد، که در این راستا فرماندهان آنان به ما گفتند که زمانی که از ایران می رویم اشک ها از گونه های ما‌ جاری خواهد شد و این نشان از تاثیر کشور ما برای آنان است.

,

امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز ادامه داد: ما از آن خاطرات و ثبت وقایعی که در جنگ تحمیلی انجام شده، تاکنون نتوانستیم آیین نامه نظامی بیرون بکشیم، و خواهشمندیم که این بنیاد برای نشر و تولید آیین نامه های نظامی تلاش کند تا به زودی شاهد ثبت این آثار ارزشمند باشیم.

,

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد باحضور در این مراسم اظهار کرد: سردار شیروانیان توانست ۴۲سال همواره در راه انقلاب قدم بردارد و همه سختی‌ها را متحمل شود که البته ایشان و هرکس که در جایگاه ایشان قرار داشته باشد سزاوار تقدیر و تشکر است.

,

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان افزود: : واقعا تبریک می‌گویم به سردار شیروانیان و تمام کسانی که می‌خواهند این راه را ادامه دهند و از خدا میخواهم که توفیقی دهد تا بدانیم اگر در آخر راه و کارمان درست نباشد همه کارهایمان را از دست می‌دهیم.

,

وی ابراز داشت: حفظ آثار و نشر ارزش ها با خیلی تشریفات ساختمانی سازگار نیست، چراکه مکان هایی را که میخواهیم ارزش های اسلام  را نشان دهیم نباید لاکچری کنیم و باید سعی داشته باشیم این مخارح را برای رفاه حال زوار این مکان باشد.

,

آیت الله طباطبایی‌نژاد مطرح کرد: باید سعی کنیم مکان ها را جوری قرار دهیم که ارزش های دفاع مقدس را به خوبی نشان دهیم و بهتر است که این ساختمان ها بدین جهت ساخته شود، درجهت تولید فیلم و به نمایش گذاشتن جانبازی‌های افراد بزرگ باشد، در بیان ارزش ها نیز باید حقیقت را بیان کنیم امیدوارم سعی کنیم بتوانیم بهترین وظیفه خود را برای نشر ارزش ها به درستی ایفا کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه