اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرکردی

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرکردی
جعفر کیوانی گفت :به مناسبت فراررسیدن ایام محرم و صفر و با توجه به خانواده های نیازمند شهرکردی با اولویت ورزشکاران نیازمند 50 بسته معیشتی در بین آنان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛جعفر کیوانی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان چهار محال و بختیاری از توزیع 50 بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرکردی با اولویت خانواده ورزشکاران نیازمند خبر داد و گفت: خوب است رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان (عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


وی افزود: اینکه در این شرایط حساس اقتصادی، یک عده از مردم از سرمایه شخصی خود به نیازمندان کمک بکنند، این عمل به عنوان مواسات و ایثار، حتی بالاتر از انفاق قرار دارد و مسلماً اجری بی نهایت هم در انتظار چنین افرادی قرار دارد.

کیوانی عنوان کرد: سپاه همه وظایف محوله خود به خصوص وظایف محوله در طرح شهید قاسم سلیمانی و همچنین طرح کمک مؤمنانه را با جدیت دنبال می‌کند.

وی در پایان اضافه کرد: بسیج از دل مردم و خدمتگزار این مردم است و در عرصه‌های مختلف با همین هدف مقدس فعال بوده و ایفای نقش می کند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه