اخبار داغ

تکاور دهدشتی برنده مسابقات بین اللملی نظامی روسیه تجلیل شد

تکاور دهدشتی برنده مسابقات بین اللملی نظامی روسیه تجلیل شد
با حضور امام جمعه هدشت و مسئولان شهرستانی از افتخارآفرینی تکاور دهدشتی در تیم تکاوران دریایی سپاه در مسابقات بین اللملی نظامی روسیه ۲۰۲۱ تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس امام جمعه هدشت ، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جمعی از بسیجیان از افتخارآفرینی یاسر بادسار در تیم تکاوران دریایی سپاه در رشته تهاجم دریابرد مسابقات بین المللی نظامی روسیه مقام سوم را کسب کردند، تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این آیین امام جمعه کهگیلویه گفت: امروز کشور به جوانان  که بازوان پُرقدرتی باشند برای پیشرفت کشور، سرشار از انگیزه‌ی ایمانی، بصیرت دینی، همّت بلند، فعال، پویا، با پشتکار اعتقادی و ایمانی نیاز دارد.

,

حجت الاسلام علی وحدانی فر گفت:  مفتخرم که در کشوری زندگی می کنم که مزین به وجود جوانانی با استعداد است و به برکت انقلاب اسلامی این جوانان تبدیل به حقیقت جامعه ما شده اند و روز به روز شاهد شکوفایی و ترقی آنها هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه از کودکی در بسیج، با فرهنگ بسیجی رشد کردید تصریح کرد: امروز بسیجیان بیش از هر زمان دیگری باید در تمام عرصه‌ها تلاش وافری از خود نشان بدهند که اگر اینچنین باشد قطعاً ما در تمامی کارها موفق خواهیم شد.

,

فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز در این آیین با تقدیر از کسانیکه با تلاش مستمر و پشتکار فراوان، هدفی جز برافراشته شدن پرچم مقدس جمهموری اسلامی ایران ندارند و برای کشور ، شهر و دیار خود افتخار می آفرینند، گفت: برای این شهرستان وجود چنین قهرمانان وارسته مایه افتخار و مباهات است و خوشحالیم که جوانان ما با استعانت از خداواند متعال و روحیه بالایی که دارند، موجب ارتقای سطح ورزش کشور می‌شوند.

,

گفتنی است؛ تیم تکاوران دریایی سپاه در رشته تهاجم دریابرد مسابقات بین المللی نظامی روسیه مقام سوم را کسب کرد و در این تیم هفت تکاور از استان کهگیلویه و بویراحمد هم حضور داشتند که یاسر بادسار از جمله آنها بود.

,

مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۱ در سه مرحله خودروهای زرهی، میدان موانع و بقاء برگزار شده بود که تکاوران ایران در سه رشته مقام سوم را به دست آوردند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه