اخبار داغ

دانا بررسی کرد؛

از تضعیف ظرفیتهای داخلی کشور توسط روحانی تا بسیج کردن همه ظرفیت های داخلی در دولت جدید برای مردم/ بازخوانی توقف طرح شهید سلیمانی به دستور روحانی

از تضعیف ظرفیتهای داخلی کشور توسط روحانی تا بسیج کردن همه ظرفیت های داخلی در دولت جدید برای مردم/ بازخوانی توقف طرح شهید سلیمانی به دستور روحانی
یکی از دستور دولت روحانی توقف اجرای طرح شهید سلیمانی توسط بسیج بود؛ طرحی که اجرای آن باعث کاهش تلفات بیماری کرونا به زیر ۵۰ نفر شده بود، اما رویکرد دولت آیت الله رئیسی استفاده از همه ظرفیت‌های کشور برای حل مشکلات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درست در اولین روزهای پیروزی آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور بود که وی دستور داد تا جلسه‌ای با حضور همه نهادها از جمله سپاه، بسیج، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و سایر نیروهای مسلح برای استفاده از ظرفیت همه آنها در مسیر حل مشکلات کشور از جمله کرونا و واکسیناسیون برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این در حالی بود که طی ۸ سال گذشته در دولت قبل نه تنها بی عملی و رکود در کابینه روحانی مشکلات متعددی را برای مردم و اداره کشور به وجود آورد، بلکه مواضع تفرقه آفرین و لجاجت آمیز وی باعث شده بود تا اعلام آمادگی های متعدد از سوی نهادهای مختلف از جمله نیروهای مسلح و بسیج بی پاسخ مانده و بسیاری از خدماتی که می‌توانست به مردم ارائه شود کند شود.
,
 
,
یکی از مهم‌ترین این موارد دستور دولت روحانی برای توقف اجرای طرح شهید سلیمانی توسط بسیج یعنی توقف بیماریابی فعال خانه‌به‌خانه در کنار رساندن مایحتاج عمومی به بیماران و البته رساندن دارو و واکسن در محل زندگی آنها برای قطع زنجیره کرونا بود. طرحی که اجرای آن باعث کاهش تلفات بیماری کرونا تا روزانه زیر ۵۰ نفر شده بود.
,
 
,
یکی از رویکردهای مهم دولت جدید و ریاست جمهوری آیت الله رئیسی استفاده از همه ظرفیت های کشور برای حل مشکلات مردم است.
,
 
,
رئیسی در جلسه امروز با ستاد مبارزه با کرونا ضمن تمجید از طرح شهید سلیمانی بسیج تاکید کرد: اقدامات هلال احمر، سپاه، بسیج و سایر دستگاه‌ها از جمله غربالگری بیماران در طرح ارتقاء یافته شهید سلیمانی همچنان باید تداوم داشته باشد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه