اخبار داغ

خطیب نمازجمعه سمنان؛

سفر رئیس جمهور به مناطق محروم اقدامی بجا و درست است/ مسئولان برای دیدار با جوانان دغدغه داشته باشند

سفر رئیس جمهور به مناطق محروم اقدامی بجا و درست است/ مسئولان برای دیدار با جوانان دغدغه داشته باشند
حجت الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه اقدامات رئیس جمهور مردمی ایران در چند روز اخیر بسیار عالی بود، گفت: حرکت به سوی محرومین از اقدامات بسیار زیبا ومردمی دولت آیت الله رئیسی بود که تائید رهبری را نیز به همراه داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلی بزرگ سمنان برگزار شد، گفت: با اقدام بزرگ سید حسن نصرالله جهت درخواست سوخت از ایران برای لبنان باعث شد منافع مالی بسیار زیادی برای ایران رقم بخورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مطیعی با اشاره به دور زدن تحریم ها از طریق سوخت رسانی به لبنان، عنوان کرد: آمریکا جنایت کار باری دیگر نتوانست اقدامات شوم خود را عملی کند و ایران وحزب الله را رو بروی هم قرار دهد.

,

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحرکات طالبان در افغانستان تحت نظر است، تصریح کرد: ایران با هوشمندی تمام، تمام حرکات طالبان را در افغانستان زیر نظر دارد و هیچ چیزی از چشمان ما دور نیست.

,

وی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در خوصوص حمایت از افغانستان، بیان کرد: مردم کشور افغانستان هم در زبان و هم در دین با مردم ایران یکی هستند و در زمان لازم اقدامات لازم از سوی ایران برای حمایت از آن ها صورت خواهد گرفت.

,

مطیعی با بیان اینکه افرادی هستند که دم از حمایت از افغانستان می زنند، افزود: این افراد همان های هستند که در زمان دفاع از حرم این اقدام جمهوری اسلامی را متهم می کردند حال نمیدانم چه شده است که دایه بهتر از مادر شده اند ودم از دفاع از مردم افغانستان می زنند.

,

نماینده ولی فقیه استان سمنان با اشاره به اینکه حمایت ایران با برنامه ریزی و کسب اطلاعات لازم انجام خواهد شد، تشریح کرد: ایران بدون برنامه ریزی هیچ اقدامی انجام نمیدهد و بعد از کسب اطلاعات لازم و برنامه ریزی دقیق در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

,

وی با بیان اینکه اقدامات رئیس جمهور مردمی ایران در چند روز اخیر بسیار عالی بود، تاکید کرد: حرکت به سوی محرومین از اقدامات بسیار زیبا ومردمی دولت آیت الله رئیسی بود که تائید رهبری را نیز به همراه داشت از مردم می خواهم این اقدامات را همانند دشمنان نمایشی ندادند.

,

مطیعی با اشاره به کابینه انتخابی دولت جدید که کاملا جهادی وانقلابی است، افزود از مسئولین حال حاضر می خواهم تا جابجایی کامل دولت اقدامات لازم را برای حل مشکلات در همین زمان کوتاه انجام دهند وکار مردم را بر روی زمین قرار ندهند.

,

امام جمعه سمنان درخصوص حضور خود در جمع نخبگان وجوانان استان سمنان ، گفت: با حضور در جمع با نشاط جوانان ونخبگان استان سمنان و شنیدن حرف های بسیار زیبایی آنان مشخص شد این جوانان بدنبال پیشرفت کردن کشورمان هستند.

,

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری نیز بر دیدار مسئولین با این جوانان است، خاطر نشان کرد: مسئولین باید به دیدار این جوانان بروند و برای دیدن جوانان ونخبگان دغدغه داشته باشند و صحبت های آنان را از نزدیک بشنوند.

,

مطیعی با اشاره به اینکه مطالبات جوانان لزوما خشمانه نیست، تصریح کرد: مطالبات این جوانان مطالبات به حقی است که می تواند موتور محرک این نظام وانقلاب باشد و برای پیشرفت اهداف این کشور موثر، مسئولین برای دیدار با این افراد باید برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه