اخبار داغ

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی:

دوران شورای چهارم و پنجم مشهد دوران بلاتکلیفی منطقه ثامن بود

دوران شورای چهارم و پنجم مشهد دوران بلاتکلیفی منطقه ثامن بود
حجت‌الاسلام بحرینی با بیان اینکه دوران شورای چهارم و پنجم دوران بلاتکلیفی منطقه ثامن بود گفت: در این منطقه خطای راهبردی اتفاق افتاده است و اگر به منطقه ثامن مشهد رسیدگی نشود به منطقه توریستی بی‌هویت تبدیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم تکریم و معارفه شهردار مشهد بابیان اینکه امروز پرچم از دست خادمی به دست خادمی دیگر منتقل می‌شود، گفت: مشهد همیشه دست‌کم در دوره نمایندگی بنده شهرداران خوبی را به خود دیده است جا دارد از زحمات شهردار پیشین تشکر کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

نماینده مردم مشهد و کلات بابیان اینکه افراد در هرکجا و سطوح مدیریتی خدمتی را در شهر مشهد قبول می‌کنند، خود را خادم امام رضا و زائران این مضجع شریف می‌دانند، اظهار کرد: پذیرش مسئولیت در این شهر ویژه الزاماتی دارد، این حس خادم بودن برای زوار امام مهربانی فقط مخصوص مسئولان نیست و مردم هم باید این حس را داشته باشند.

,

وی  با ابراز گلایه از وضعیت منطقه ثامن گفت: به نمایندگان مجلس گفته‌ام، منطقه ثامن تکه ای از بهشت است و از مقام معظم رهبری و نمایندگان مجلس برای رسیدگی به این منطقه استمداد کردم.

,

محمدحسین حسین زاده بحرینی ادامه داد: در دوران شورای پنجم و چهارم منطقه ثامن بلاتکلیف و طرحی که چیده شده ژله‌ای بود و بیانات مقام معظم رهبری در این برنامه ایجاد نشد.

,

وی بابیان اینکه مردم منطقه ثامن مجبور به تخلیه و فروش زمین‌های خود شدند، خطاب به شهردار جدید مشهد متذکر شد: سندی استانداری به شهرداری ابلاغ کرده است که می‌توانید با آن منطقه ثامن را درخور شأن آن منطقه کنید و این وسیله در دست شماست و دست محمدرضا کلایی نبود.

,

حجت الاسلام بحرینی با اذعان به اینکه در حال حاضر منطقه ثامن رنگ و بوی حضرت رضا(ع) نمی‌دهد، یادآور شد: این انفصال فرهنگی عجیب که بین مکان متبرکه و بیرون آن ایجادشده است باید اصلاح شود به‌طوری‌که تمام شهر باید رنگ و بوی امام رضا(ع) بگیرد.

,

وی با بیان اینکه دوران شورای چهارم و پنجم دوران بلاتکلیفی منطقه ثامن بود گفت: در این منطقه خطای راهبردی اتفاق افتاده است و اگر به منطقه ثامن مشهد رسیدگی نشود به منطقه توریستی بی‌هویت تبدیل می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه