اخبار داغ

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

حضور ۹۳۳ معلم در اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری در خراسان شمالی/ کرونا، جبران یادگیری دانش‌آموزان مناطق محروم را افزایش داده است

حضور ۹۳۳ معلم در اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری در خراسان شمالی/ کرونا، جبران یادگیری دانش‌آموزان مناطق محروم را افزایش داده است
عصمت بدخشان با اشاره به اینکه طرح جبران و تثبیت یادگیری در خراسان شمالی از ۱۹ تیرماه تا سوم شهریور برگزارشد، گفت: در این طرح ۷۵۵ معلم رسمی و ۱۷۸ دانشجو معلم با حضور ۱۱ هزار و ۷۲۳ دانش آموز با سطح عملکرد نیاز به تلاش بیشتر و قابل قبول را آموزش داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عصمت بدخشان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری اظهار داشت: در تابستان سال جاری این طرح برای ۱۱ هزار دانش آموز خراسان شمالی اجرایی شد.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است که طرح جبران و تثبیت یادگیری در راستای تفاهم نامه سه جانبه وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانشجویی و با همکاری معلمان مدارس و دانشجو معلمان بسیجی و علاقمند به مرحله اجرا رسید.

این مقام مسئول با بیان اینکه اجرای این طرح در بازه زمانی ۱۹ تیرماه تا سوم شهریور ماه ادامه پیدا کرد، گفت: طرح برای دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی که دارای سطوح عملکرد تحصیلی نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در درس های فارسی، ریاضی و علوم داشتند، اجرا شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به اهمیت یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در دوره ابتدایی به عنوان پایه ادامه تحصیل دانش‌آموزان افزود: بیماری کرونا و آموزش مجازی نیاز به جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان به ویژه در مناطق محروم را افزایش داده است.

بدخشان از شرکت هشت شهرستان و یک منطقه خراسان شمالی در این طرح خبر داد و گفت:  در این طرح ۷۵۵ معلم رسمی و ۱۷۸ دانشجو معلم با حضور ۱۱ هزار و ۷۲۳ دانش آموز با سطح عملکرد نیاز به تلاش بیشتر و قابل قبول را آموزش داده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با اجرای اقدامات و فعالیت‌های اثر بخش توسط دست اندرکاران امر، شرایط بهبود، ارتقاء و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه