اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان:

بستری بیماران کرونایی در لرستان ۲۵ درصد کاهش یافت

بستری بیماران کرونایی در لرستان ۲۵ درصد کاهش یافت
آزادبخت گفت: آمار بستری ها حدود ۲۵ درصد کاهش یافته که خوشبختانه روند ترخیص بیماران بستری بیشتر از میزان بستری بیماران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صالح آزادبخت در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در این پیک از بیماری کرونا هزار و ۷۰۰ تخت برای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان ها در نظر گرفته شده بود که از این تعداد هزار و ۵۵۰ تخت برای بستری بیماران مورد استفاده قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در حال حاضر بستری های کرونا به هزار و ۱۰۰ نفر رسیده و آمار بستری ها حدود ۲۵ درصد کاهش یافته که خوشبختانه روند ترخیص بیماران بستری بیشتر از میزان بستری بیماران می باشد.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: روند کاهش بستری و نزولی در این پیک از بیماری کرونا نسبت به پیک های قبلی، کُندتر است ولی در مجموع از پیک پنجم عبور کردیم.

,

آزادبخت با بیان اینکه تنها راه جلوگیری از شکل گیری پیک ششم، واکسیناسیون است، گفت: پیک ششم خطرناک تر از این پیک خواهد بود و لازم است که در روند واکسیناسیون تسریع ایجاد شود چرا که با واکسیناسیون ۷۰ درصد جمعیت هدف، می توان به نتیجه رسید و این در حالیست که هم اکنون حدود نیمی از جمعیت استان در برابر کرونا واکسینه شده اند.

,

وی بیان کرد: همه واکسن ها چه داخلی و چه خارجی مورد تایید وزارت بهداشت بوده و لازم است افراد نسبت به واکسیناسیون اقدام نمایند تا از شیوع و التهاب بیماری کرونا کاسته شود.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته، تعداد مراکز واکسیناسیون در استان افزایش یافته و همین سبب می شود تا از ازدحام در این مراکز جلوگیری شود و در سرعت بخشی واکسیناسیون نیز موثر می باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه