اخبار داغ

فرماندار یزد:

تکمیل کتابخانه شهید بابایی زارچ به ۳۵ میلیارد ریال برای تکمیل نیاز دارد

تکمیل کتابخانه شهید بابایی زارچ به ۳۵ میلیارد ریال برای تکمیل نیاز دارد
رستگاری، فرماندار یزد گفت: برای احداث کتابخانه شهید بابایی تاکنون 11 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن به 35 میلیارد ریال دیگر نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، یزدرسا، سیدمحمد رستگاری در نشست مشترک انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد با بیان اینکه در وضعیت جدید که واکسیناسیون تسریع شده، موافق تعطیلی کتابخانه‌ها نیستیم، اظهار داشت: در ایام محدودیت‌های کرونایی، کتابخانه‌ها می‌توانند بخشی زیادی از اوقات فراغت مردم و جوانان را پرکنند و به همین خاطر از این پس در همه وضعیت‌های کرونایی دایر خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با ابراز خرسندی از راه‌اندازی کتابخانه مرکزی یزد که از بزرگ‌ترین زیرساخت‌های فرهنگی استان است، بیان داشت: در کنار لطف و پیگیری ویژه دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و معاونان وی و اختصاص بودجه قابل‌توجه برای تکمیل و تجهیز این پروژه نیمه‌تمام، شاهد همت مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد و حمایت مسئولان ارشد استان بودیم که در تکمیل پروژه کمک شایانی کرد.

,

رستگاری گفت: از دیگر پروژه‌های در حال انجام در حوزه کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد، پروژه بهسازی کتابخانه شهدای شاهدیه است که با حمایت ویژه مادی و معنوی شهرداری و شورای شهر شاهدیه، پیشرفت قایل توجهی داشته و فرمانداری نیز تلاش خواهد کرد با افزایش بودجه تملک دارایی‌های کتابخانه‌ها، بودجه لازم برای تکمیل کتابخانه را اختصاص دهد.

,

وی در خصوص ساخت کتابخانه شهید بابایی زارچ نیز گفت: در این پروژه که توسط سازمان راه و شهرسازی استان در حال احداث است، تاکنون بیش از 11 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن نیز هزینه‌ای بالغ بر 35 میلیارد ریال دیگر لازم است که با پیگیری‌های صورت گرفته، بخشی از این بودجه برای سال جاری اختصاص یافته است.

,

فرماندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در شرایط کنونی که روند واکسیناسیون عمومی تسریع شده دیگر موافق تعطیلی کتابخانه‌ها نیستیم، اظهار داشت: در شرایط جدید باید با مدیریت هوشمند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بخش امانت و سالن مطالعه کتابخانه‌ها در همه شراییط کرونایی دایر باشد تا مردم بتوانند ایام محدودیت‌های کرونایی را با کتاب و مطالعه بگذرانند و بر دانش و آگاهی خود بیفزایند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه